- Bocs - szólt Vivi, és lerakott egy plusz kettőt.
- Semmi gond - vágta rá Andi, és ő is lerakott egy ugyan olyat.
- Ááá - kiáltott fel Laci, aztán vigyorogva körbenézett. - Csak vicceltem - közölte, és lerakott ő is egyet.
- Nálad van a plusz négy, ugye? - húztam össze a számat, Rajmundra nézve. Merthogy ő következett. Utána meg én.
- Mit gondolsz, Major? - vigyorgott rám Rajmund.
- Nálad van - közöltem határozottan. - Ne kímélj, dobd - sóhajtottam megadóan, tudva hogy nincs más választásom.
- Bocs - nézett a szemembe, aztán ledobott egy lapot. - Bocs, Laci - tette hozzá, én pedig szájtátva pillantottam a ledobott lapra, ami nem a plusz négy volt. Hanem visszafordító lap, amivel Rajmund megváltoztatta a játék irányát. Nem én következtem.
- Na ne már - dühöngött Laci, és szitkozódva kezdte felvenni a lapokat, én pedig gyanúsan méregettem Rajmundot, aki mosolyogva felém mutatta a lapjait. Ott volt a plusz négyes lap.
- Kösz - tátogtam mosolyogva, aztán a következő körben elgondolkodtam a lapjaimon. A kezemben tartott lapok mögül Rajmund tettetett felháborodással nézett rám.
- Gyerünk, Major, dobj valami jót - közölte.
- Nem tudom... - tűnődtem el azt imitálva, hogy nagyon gondolkodom.
- Hallod, az előbb megmentettelek. Major! - Állt fel a fotelből fenyegetően, mire hangosan felröhögve megráztam a fejem.
- Jó, tessék, válassz - mutattam felé a lapjaimat.
- Na így mindjárt más. Add ezt - vette el egy kék kettest, mire még jobban felröhögtem, és a nevetéstől rázkódó kezemben tartottam az immáron felfedett lapjaimat.
- Ők ugye nem értik ezt a játékot? - kérdezte Keri értetlenül nézve ránk.
- De, csak sajátosan játsszák - legyintett Vivi.❤️😘
YOU ARE READING
L&L Bízz bennem_idézetek (Befejezett)
Teen FictionA Bízz bennemből írtam ki a kedvenc részeimet! Remélem ti is szeretitek ezt a könyvet, nekem az egyik kedvencem Leiner Laurától. ❤️😘 VVirag12