12.Rész

167 13 0
                                    

- Ez az? - kérdezte. - Ez az! - válaszolta meg magának. - Istenem, ennyit szenvedni! Az adminisztrációnál tévedésből ötödiknek írtak be a hatos házhoz, és nem volt ágyam, pedig velük akartam együtt lakni, de nem tudták megoldani, úgyhogy összevissza szenvedtek velem, jobbra-balra küldözgettek, már úgy volt, hogy egyedül leszek majd egy házban, de aztán szóltak, hogy van a négyesben egy szabad hely - hadarta egyetlen szuszra, és mielőtt bármit reagálhattunk volna, a frufruját megborzolva folytatta: - Panna vagyok a pink csapatból - fordult körbe, és már éppen bemutatkoztunk volna, amikor megállapodott rajtam a tekintete. - De imádom a hajad! Én, amikor levágattam, úgy néztem ki vele, mint egy kisfiú, de neked baromi jól áll, és ez a fazon állati jó - lelkesedett, és nyitottam a számat, hogy megköszönjem, de addigra Panna a pink csapatból körbefordult a helyiségben. - Ez a kecónk? Milyen fekvésű? Az előző ház, amiből kilakoltattak, az is ezen az oldalon volt - jegyezte meg, majd Andi, aki addig az ágyán ült, felállt, mire Panna eltátotta a száját, és indiszkréten így szólt: - Azta! Jó magas vagy, mennyi, egykilencven? Annyi biztos - biccentett a saját kérdésére. - Ez a szabad ágy? Nekem jó lesz - lépett oda a szabad fekvőhelyhez, és rádobta a hátizsákját. - Nincs itt fura szag? Kicsit olyan állott. Szellőztessünk ki - tanácsolta, aztán észrevette a szekrénynél álló Vivit. - Na, neked biztos millió követőd van az Instán. Ostromolnak, mi? Naná, gondoltam - vigyorgott, még mindig saját magával beszélve. - Egyébként kövessük be egymást, mit szóltok? - kérdezte, aztán az ajtó felé pillantott, amin Rajmund lépett be.
- Sziasztok - köszönt a srác úgy általánosságban, aztán Vivihez és hozzám intézte a szavait. - Minden oké, lányok? - kérdezte.
- Igen - feleltem, még mindig kissé lesokkolódva Pannától. Vivi is csak kábán biccentett az agykárosodástól, amit az új lakótársunk okozott ötven másodperc alatt.
- Jó - mosolygott ránk Rajmund. - Tahi mindjárt jön, hogy itt is tartson egy kis eligazítást. Utána gyertek, nézzünk körül.
- Rendben - feleltem, mire Rajmund kiment, becsukta maga mögött az ajtót.
- Már elnézést, de "hot guy check" - mutatott az ajtóra Panna, TikTok-hangot imitálva. - Ki volt a dögös srác? A piros csapat sulijában ilyenek a fiúk? Átjelentkezem - röhögött magában.

❤️😘

L&L Bízz bennem_idézetek (Befejezett)Where stories live. Discover now