9.Rész

200 15 0
                                    

Kocsis megbabonázva nézte a piros levelet, mi pedig értetlenül forgattuk a fejünket.
- Gyerünk, valaki bontsa fel - buzdított minket a sofőr mosolyogva, mire Dominik kivette a kezéből a borítékot, és kihúzta belőle a levelet, amit hangosan felolvasott.
- Kedves címvédők! Ismételten üdvözöljük gimnáziumotokat az Iskolák Országos Versenyén. Ezennel kezdetét veszi az újabb megmérettetés, ettől a pillanattól csapatotok részese az IOV-nak. Ne feledjétek, az új év új versenyt és új helyszínt is jelent, így garantálhatjuk, hogy minden a meglepetés erejével fog hatni. Jó utat kívánunk! És hogy hová mentek? Az idei Iskolák Országos Versenye helyszínét egy képeslap rejti, amit a sofőrünk dugott el az iskolátok épületében. Ha tudni szeretnétek a választ, keressétek meg - nézett fel a levélből Dominik a homlokát ráncolva.
- Aha! Az épületben van a helyszínt rejtő képeslap - bólogatott Kocsis lelkesen. - És maga rejtette el odabent, amikor bement a "mosdóba". Milyen elmés! - ámult Kocsis a sofőrre nézve.
- Ugyan, semmiség. Csak tettem, amit kértek tőlem - szabadkozott zavartan a sofőr.
- Roppant ötletes. Gyerünk, gyerekek, rajta, gyorsan, befelé az épületbe, és keressétek a képeslapot, mert arról derül ki, hogy hová mentek! - tapsolt Kocsis sürgető mozdulattal.
- A Hortobágyra. Két óra tizenkét perc az út - szólalt meg Rajmund egyszerűen, mire Kocsis és a sofőr is leesett állal nézett rá.
- Mi? - kérdezte az igazgató szájtátva.
- Ezt meg honnan tudod? - kerekedett el a sofőrünk szeme, miközben mi is kérdőn fordultunk Rajmundhoz.
- Amikor betettem a táskámat a buszba, láttam az útvonaltervezőt. Ez volt beütve a naviba - vonta meg a vállát lazán.

❤️😘

L&L Bízz bennem_idézetek (Befejezett)Where stories live. Discover now