16

7.2K 426 156
                                    

altta zina var...


"Senin için çocukları ekip geldim." diyerek Ege'nin yatağına oturdu Baran.

Ege dudaklarına yerleştirdiği gülümsemeyle perdeyi çekerek Baran'ın olduğu yere doğru ilerledi. Hedefine ulaştığında sol dizini yatağa koyarak sevdiği çocuğun kucağına oturdu. Kollarını boynuna dolayıp kulağına eğildi. "Pişman olmayacaksın."

Ege'nin fısıltıyla söylediği bu sözler Baran'ın sert ve sesli bir şekilde yutkunmasına neden oldu. Ege, dudaklarını sevdiğinin şakağına bastırdı. Baran'ın yüzündeki her kısmı yavaş yavaş öpmeye başladı. Tam dudağını öpeceği sırada Baran kafasını sol tarafa çevirdi.
"Henüz olmaz."

Ege elini Baran'ın çenesine koyup kendine çevirdi. "Sadece öpeceğim." Elini Baran'ın ensesine atıp kendine çekti. Baran'ın üst dudağına yumuşak bir öpücük kondurdu. Aynı işlemi alt dudağına da yaptı. Dudaklarını aralayıp Baran'ın alt dudağını ağzının içine aldı. Hafif dil darbeleriyle yumuşak eti dövmeye başladı. Baran karşılık vermiyordu. Ege buna aldırmadan işine devam etti.

Kalçasını Baran'ın aletine hafifçe sürtmeye başladı. Baran'ın dudağı hala ağzındayken altında hissetmeye başladığı sertlikle gülümsedi. Baran bu gülümsemeyi fark etti.

Sırtını yaslandığı duvardan ayırıp ellerini Ege'nin kalçasına atarak okşamaya başladı. Ege'nin yumuşak öpüşlerine, Baran'ın sert öpücükleri karşılık veriyordu. Ege hissettiği diş darbesiyle acıyla inledi. Baran bu inlemeyle öpüşmeyi daha da sertleştirip Ege'nin üst ve alt dudağını sırayla ısırdı. Ege dudaklarını ayırıp Baran'ın zevk ve arzuyla koyulaşmış gözlerine baktı. "Yavaş ol."

Baran, Ege'yi belinden tutup kaldırdı ve yerlerini değiştirdi. Ege'nin sırtı soğuk çarşafla buluştu. Baran, Ege'nin bacaklarının arasına geçti. Eğilip Ege'nin dudaklarını biraz daha öptükten sonra boynuna yöneldi.

Ege'nin inlemeleri boş odada yankı yapıyordu. Bu ses direkt olarak Baran'ın aletine işliyordu. Baran, Ege'nin üstündeki kazağı yukarı sıyırdı. Ege'nin göğüs uçları aldığı zevkten dolayı dikleşmişti. Baran sağ tepeceği ağzına alıp yalamaya başladı. Ege kendinden geçmiş bir şekilde inlerken sol elini işini ustalıkla yapan gencin saçlarına çıkardı ve Baran'ın kafasını kaldırdı. "Ayrılacak mısın o kızdan?"

Baran bu soruya cevap verecek durumda olmadığından yarım bıraktığı işe geri döndü. Dudağına aldığı sol tepeceği yalamaya başladığı sırada Ege tekrar Baran'ın kafasını kaldırdı. "Ayrılacak mısın?" Baran, Ege'nin gözlerinin içine baktıktan sonra dudaklarına eğildi. "Hayır."

Ege sinirini Baran'ın dudaklarından çıkarmak ister gibi hırsla dişlerini geçirdi dolgun kırmızılara. Baran acıyla inleyerek geri çekildi. Ege bunu fırsat bilerek Baran'ın kucağına çıktı. Baran'ın kazağını çıkartıp onu yatağa ittirdi. Kendi kazağını da çıkardıktan sonra kalçasını Baran'ın aletinin üzerinde oynatmaya başladı.

Baran boğuk bir şekilde inleyerek elini Ege'nin beline atıp kendine çekti. Biraz öpüştükten sonra Ege, elini Baran'ın fermuarına attı. Baran, Ege'nin işini kolaylaştırıp fermuarıyla birlikte düğmesini de açtıktan sonra altındaki fazlalıklardan kurtuldu. Ege yatakta geri kayarak dudaklarını Baran'ın aletinin üzerine konumlandırdı.

Kalın aleti boxerın üzerinden birkaç kez öptü. Bakışlarını yukarı çevirdi. Baran'ın gözlerinde gördüğü arzuyla bile boşalabileceğini hissetti. Elinin altındaki çamaşırı çıkardıktan sonra gözlerini Baran'ın aletine dikti. Kafasını yukarı kaldırdı ve Baran'a bakarak üst dudağını yaladı. Elini Baran'ın uzvuna atıp avuçladı ve dilinin ucuyla aşağıdan başlayarak uzun ve kalın organın tepesine doğru ince bir çizgi çizerek yaladı. Baran bu dokunuşla inleyerek kafasını geriye attı. Ege, elinde duran aletin başını ağzına alıp bıraktı. "Ayrılacak mısın?"

Baran ellerini Ege'nin saçlarına çıkarıp aletine doğru bastırdı. "Bebeğim, sonra konuşalım." Ege, aletin yarısını ağzına alıp geri çıkardı. Baran'ın kucağında yükselerek göz göze gelmelerini sağladı. Ege'nin eli, Baran'ın aletini okşamaya devam ediyordu. Ege, boşta kalan eliyle Baran'ın elini kaldırıp üç parmağını ağzına alarak iştahla emmeye başladı. "Ayrılacak mısın?"

Baran'ın nefesleri aldığı zevkten dolayı hızlanmıştı. Ege'nin elinde büyümüş olan uzvuna baktıktan sonra bakışlarını Ege'nin ağzında olan parmaklarına çevirdi. Koyu kahverengi gözleri koyulaşmış mavileri buldu. "Ayrılacağım." Ege'nin ağzında olan parmaklarını çekip, dudaklarını dudaklarına bastırarak geri çekildi. Islanmış elini siyah saçlara atıp, Ege'nin kafasını aletine doğru ittirdi.

"Hadi güzelim, ağzının içinde olmak istiyorum." Ege, amacına ulaşmanın verdiği hazla dudaklarını yalayıp bıraktığı işe geri döndü.

Önce yarısına kadar ağzına aldı. Sonra derin bir nefes alıp tamamını aldı. Boğazının acımasını ikinci plana atarak ağzındaki aletin sahibi olan gencin aldığı zevke odaklandı.

Baran'ın inlemeleri kulağını doldururken saçlarındaki eller tutuşunu sıkılaştırmıştı. Ege nefes almak için aleti ağzından çıkardı. Daha sonra tekrar yarısına kadar aldı. Baran, Ege'nin saçlarında olan ellerini kullanarak kafasını sert bir şekilde aletine bastırdı. Aldığı zevk, Ege'nin çıkardığı öğürme seslerini duyamayacak kadar sağırlaştırmıştı onu. Hızlı bir şekilde Ege'nin ağzında gel git yapmaya başladı.

Baran yavaşladığı sırada, Ege onun gelmek üzere olduğu anladı ve elini aşağı indirip morarmış aletini çekmeye başladı. Bir süre sonra Baran derin bir inlemeyle Ege'nin ağzına boşaldı. Ege de bu inlemeyle birlikte titreyerek eline boşaldı. Kafasını kaldırıp Baran'ın gözlerinin içine bakarak ağzındaki beyaz sıvıyı yuttu. Dudaklarını yalayarak Baran'ın yanına uzandı.

Nefesleri düzene girince Ege kafasını Baran'a çevirdi. Baran da gözlerini tavandan çekip aynı şekilde Ege'ye döndü. "Sen çok fenasın." Uzanarak Ege'nin dudağından öptü. Ege, Baran'ın bu hareketine gülümserken fısıldadı. "Seni seviyorum."




yine seks hikayesi mi yazıyorsun feridun abi?

le pouvoir de l'amour [b•b]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin