Yorumlarınızı esirgemeyin, sizi seviyorum💘
Instagram|helly743
——🖇——
"Ağlıyor musun Çağın?"
Geriye doğru çekilip yanaklarımdan süzülen yaşları belli etmemeye çalışarak sildiğim de, gözlerimin içine bakışlarından birçok anlam çıkartabilceğim şekilde 10 saniye kadar gözlerimin içine bakmaya devam etti.
Belki bana acıyordu. Belkide yardım etmek istiyordu ama ben o an sadece birisinin omzunda ağlamak, uzun süredir içimde biriktirdiğim her türlü duyguyu yansıtmak istemiştim. Ama yapamamıştım.
Buz gibi olan havayla ciğerlerimi doldurduğum da konuşmak için sesimi düzelterek dudağımı araladım.
"Hayır...sadece duygulandım biraz."
"Ya şapşik misin?" diyerek koluma yaslanıp geri çekildiğinde, bana gülümseyerek bakan gözlerinin içine baktım.
"İstersen buraya çok yakın bir hamburgerci var oraya gidelim. Hem daha gece 12'ye çok var."
Onaylayarak dudaklarını dişleyip ellerini ceplerine yerleştirdiğinde park ettiğim motorun yanına doğru giderek hızlı bir şekilde yedek kaskı ona doğru uzattım.
"Niye öyle bakıyorsun Peri? Alsana!"
Uzaylı görmüş gibi ellerini birbirine dolayıp parmak uçlarında yükseldiğinde kızdığımın belli olması için yüzümü buruşturdum.
"Ya Çağın muşmula gibi buruşturma yüzünü! Ben hayatım boyunca motora hiç binmedim. Düşeriz falan Allah korusun. Ölmek için gelmedim vallahi buraya. Sonra annem beni mezardan çıkartıp..."
"Peri!"
Nefes almadan kurduğu cümleleri bitirmesi için elimi havada sallayıp konuştuğumda sususarak bakışlarını yere doğru indirdi.
"Söz veriyorum düşmeceyeceksin. Bugün senin hayatının en güzel günü olacak."
Tereddüt ederek uzattığım kaskı eline alıp sakince başına yerleştirdiğinde yavaş bir şekilde motora binerek onunda binmesini bekledim.
"Hızlı kullanma!"
Onayladığı belli etmek için motoru çalıştırıp elimle işaret yaptığım da, arkama atlayarak ellerini belime dolamasını beklemiştim ama kafamı arkaya doğru çevirdiğimde, arka kısmından tutunduğunu görünce gülerek önüme döndüm.
"Sıkı tutun!"
"Allahülailaheillahüvelhayyülgayyüm!"
Bir yandan yola bakıp, bir yandanda kahkaha atarak devam ettiğimde, ellerini belime dolayıp sıkıca sarılmasıyla yüzümdeki gülümseme yerini bulmuştu.
Tanışalı çok fazla bir zaman olmamasına rağmen bana kendimi iyi hissettiriyordu. Konuşurken ettiği küfürleri, mimikleri, gülümsemesi, her söylediği söz benim için çok kıymetliydi.
Geldiğimizi görür görmez kafamın içinden geçenleri susturmaya çalışarak motoru uygun bir yere park ettim.
Arkamı döndüğümde karşılaştığım manzarayla Peri'nin haraket etmediği görünce omuzlarından tutup kendimi aşığa bıraktığım da, gözlerini yarı baygın bir şekilde bana doğru döndürerek elini karnına doğru götürdü.
"Peri iyi misin? Öldün sandım."
"Çağın?"
"İyisin değil mi?"
"Allah belanı versin Çağın! Lan heyecandan bir an nefes alamadım bende yasladım sırtına başımı konuşmaya çalıştım ama sesim bile çıkmadı."
"Vallahi özür dilerim. Ben daldım bir anda yani hızlı sürdüğümü farkında değilim."
Kendini aşağıya atarak kaskı elime tutuşturduğunda sinirle yüzüme doğru bakmaya devam etti.
"Sana Periyle ilgili küçük bir sır vereyim. Bir Peri kızı asla açken sinirlendirilmemelidir!"
Gülerek koluna girdiğimde adımlarımızı hamburgerciye doğru yöneltirken sessiz kalmayı tercih ettik.
İçeriye girdiğimizde denize bakan boş bir masa bulup oturduğumuzda tam karşıma otururken ellerimi masanın üzerine koyarak bir şey söylemesini bekledim.
" İyi ki varsın. Bugünü hayatımın hiçbir anında unutmayacağım. Söz ver bana beni bırakmayacaksın?"
Peri'nin konuşmasıyla Ceren'in sözleri beynimde yankılanırken dudaklarımı birbirine bastırarak kendimi ağlamamak için zor tuttum.
"Söz ver beni hiçbir zaman bırakmayacaksın?"
"Söz."
bıraktı...
-Bölüm Sonu-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Texting|| Hep Aklımdasın
Teen Fiction[Tamamlandı] Peri: Bunu senin için yapacağım ve her ben hariç başka birini düşündüğünü hissettiğim zaman ona inat gülümseyeceğim. Çağın: Yanlış numaraya yazmış olmalısınız? Çağın: Ben bugün birisiyle konuştuğumu hatırlamıyorum. Peri: Hayır, aynısın...