Noční Můra

237 8 1
                                    

Janek
Slyšel jsem, jak Týna něco křičí.
Promnul jsem si oči a všiml si, že Týna má šílenou noční můru.
Rozhodl jsem ji vzbudit.

Týna
Křičela jsem dál, ale Viktor se mnou začal třást.
Někdo na mě křičel "Týno vzbuď se".
A protože jsem se lekla, tak jsem se vzbudila.

"Týno jsi v pořádku" řekl Janek celkem vyděšeně, tak kdo by nebyl.
Já jsem jemon přikývla a obejmula jsem ho. Zprvu se vylekal, ale nakonec mě obejmul taky. A v objetí jsme zůstali i celkem dlouho.

Až když jsme se přestali objímat, dokázal jsem mu to říct. "Janku já měla šílenou noční můru" řekla jsem ještě pořád vyděšeně. "neboj teď už je vše v pořádku" řekl mi, když si lehal zpátky na svou postel.

Odpoledne se otevřeli dveře a v nich stala Julča.
"Juli co ty tady děláš" zeptala jsem se Julči.
"no protože už přes týden na statku nebyl ten tvůj zachránce Janek, a protože už jsou zítra Vánoce, přinesla jsem ti něco jako dárky od lidí ze statku " ukončila svůj monolog Julča, ale v tu chvíli si všimla spícího Janka.
"a co tu dělá on" zeptala se Julča.
Já ji převyprávěla celý dlouhý příběh o Viktorovi a udatném činu Janka.
Reakce Julči po skončení mého vyprávění byla neskutečně emocionální, protože je těhotná.
"Týno promiň že jsme Jankovi křivdili, ale neměl nám to kdo říct" řekla Julča se slzami v očích. "hele Týnko já už budu muset běžet, protože mám ultrazvuk a nechci ho promeškat, tak se drž a čau"
"ahoj Juli" odpověděla jsem Julče a když se zavřely dveře, Janek se vzbudil.

Janek
Když jsem se vzbudil, všiml jsem si, že Týna skoro brečí. Proto jsem se zvedl z postele, přišel k ní a obejmul ji.
Týna se nejdřív bránila, ale pak se nechala obejmout, ale uvědomil jsem si, že kamera stále běží (spíše nahrává) a tak jsem ji vypnul, protože už na ní bylo nahráno dost intimních scén mě a Týny.
Po chvíli jsem si i já uvědomil jak moc mi chybí rodina a začal jsem brečet.
Týna mě obejmula a já se v soukromí (konečně) mohl vybrečet.

Týna
"Já vím jak ti chybí rodina, ale... já tu budu vždy pro tebe, ale pouze jako kamarádka" Janek, přikývl a na rtech se mu objevilo něco jako úsměv.

Další den, to znamená, že byly ty Vánoce.
Dopoledne přišla Hana a protože byl už Janek vzhůru. Mohla se s ním Hana pořádně přivítat.
Hana přinesla taky tašku, pravděpodobně s dárky.
Takže, když přišel večer, začali jsme s Jankem rozbalovat dárky.

láska na první záchranuKde žijí příběhy. Začni objevovat