Když jsem se vrátil do pokoje nedokázal jsem se soustředit, chodil jsem po něm jako tygr v kleci.
Najednou někdo zaklepal.
"dále" řekl jsem.
Ve dveřích se objevila známá tvář Lukáše.
Nečekaně mě obejmul, bylo vidět,že byl celou noc vzhůru, ale jestli to stačilo na záchranu Týny to jsem z jeho výrazu nevyčetl.
"tak co" zeptal jsem se zoufale Lukáše.
" no jo, ty jsi do ní fakt blázen, neboj neboj pokračuju,.... Týna to přežila je v kómatu, nevím kdy se vzbudí, takže tě teď ta ní zavedu." řekl LukášDovedl mě k Týně do pokoje.
Sedl jsem si vedle ní a koukal na ni, jako kdybych měl schopnost ovlivnit kdy se Týna vzbudí.
Protože jsem celou noc nespal usnul jsem na židli vedle Týnininy postele.Týna
Jediné co si že včerejšího dne pamatuji je Viktor a Jankova náruč, doufala jsem, aby to byl jen sen, ale byla to tvrdá realita.Když jsem se vzbudila, viděla jsem vedle sebe spícího Janka, i když byl tak roztomilí, byla jsem ho rozhodnuta vzbudit. Musí mi vysvětlit kdo je ta ženská a proč byl Viktor na svobodě,když jsem se ho jemně dotkla, trhnul sebou a vzbudil se.
První co jsem udělala bylo, že jsem ho obejmula, protože to on mě zachránil z viktorových spárů.
"já vím taky tě...no ale, musíš mi vysvětlit, kdo byla ta žena" zeptala jsem se ho vážně.
"ta žena se jmenuje Cate a je to moje sestřenice z Anglie" řekl
"jak to, že tvoje sestřenice z Anglie je najednou v Čechách" zeptala jsem se, prostě potřebuju slyšet celou pravdu.Janek
Řekl jsem jí celý příběh o mě a Cate a čekal jsem na její reakci.
"takže jestli to správně chápu, když od tebe s tátou odešla tvoje máma postarali se o tebe, aby se John nezhroutil, ale kvůli škole jste se nemohli vídat a to až do teď, kdy za tebou přijela a taky díky ní jsi sebral odvahou o mě bojovat" zeptala se Týna
"ano... a ... asi ti dlužím odpověď proč byl Viktor venku" zeptal jsem se váhavě, Týna pouze přikývla.
"takže, protože.. v době soudu Viktor dostal trest odnětí svobody na,... On se samozřejmě odvolal a soud byl odložen na další týden a Viktor byl na podmínku venku, ale... protože hned někoho znásilnil, bylo po... něm vyhlášeno celostátní pátrání a ptal jsem se policie a ta řekla že už naše výpovědi nepotřebují, protože mají tolik důkazů na to, aby udrželi Viktora na do smrti za mřížemi " říkalo se mi to těžko, ale zároveň jsem měl radost.Reakce Týny mě překvapila, nahnula se ke mě a dala mi pusu na tvář, chtěl jsem jí věnovat polibek i na rty, ale než jsem se stihl rozhoupat, zda-li to udělám, přikryl mi někdo oči.
ČTEŠ
láska na první záchranu
Short StoryTýna je mladá dívka, která se dostala do ohrožení života. #týna - 1. místo #povídka - 93. místo #povídka - 52. místo