Týna
Janek se okamžitě svezl na podlahu a já stiskla třikrát porušovaně, což znamená ohrožení života. "Janku.... jsem tady s tebou" chitila jsem ho za ruku a on se na mě podíval a chtěl něco říct, ale v tu chvíli se ozvalo otevření dveří a hlas doktora "co se stalo" začal rychle, ale opatrně "Janka prostřelil..." nedokázala jsem říct, kdo a proč "má tři střelné rány" řekla jsem se slzami v očích.Doktor ho začala ihned ošetřovat a moje jediná otázka zněla "přežije... to" zeptala jsem se doktora, který ošetřoval postřeleného Janka. "není to naštěstí v blízkosti srdce a jiných důležitých orgánů... přežije to" dořekl vše, když odváželi Janka na sál.
Samozřejmě, že za mnou další den nepřišel nikdo, protože Janek byl jediny kdo za mnou chodil.
Doktorka za mnou jako obvykle přišla odpoledne z důvodu vyšetření. "vše je v pořádku, ale myslím si, že ikdyž je měsíc do Vánoc, budete tu muset zůstat přes Vánoce" teď mi došlo, že v nemocnici budu já i Janek spolu, ale v jiném pokoji. "paní doktorko... mohu vás poprosit..." začala jsem se koktat, takže za chvíli budu brečet. "chtěla byste vědět, zda-li je Janek v pořádku" nezmohla jsem se na slovo pouze jsem přikývla "Janek je v pořádku, ale na jiném méně luxusním pokoji..."řekla doktorka "mohu vás poprosit, zda-li byste nemohla nechat Janka přivézt... ke mě na pokoj..je velký pro nás oba" nechtěla jsem zatím nikomu naznačovat, že k němu něco cítím, protože jsem si ani já nebyla jistá o svých citech.Asi o hodinu později přivezli Janka ke mně na pokoj. Byl stále v umělém spánku, ale ikdyž mne nevnímal cítila jsem, že v něm můžu mít stále svou důvěru.
Další den se do pokoje vrthla nějaká starší paní, ale když si všimla mého vyděšeného výrazu, začala vše uvádět na pravou míru.
"Dobrý den omlouvám, že jsem sem tak vtrhla, ale dozvěděla jsem se, že Janka někdo prostřelil" řekla celkem udýchaně. "omlouvám se nepředstavila jsem se... moje Jméno je Hana Schwartzmüllerová" řekla ta paní Hana a moje otázka zněla "Hano můžu se vás zeptat vy jste Janíkova příbuzná" na odpověď jsem nemusela čekat dlouho "nejsem, ale protože Jankova máma od něho a táty utekla a on asi měsíc zpátky zemřel při autonehodě a protože je to i můj šéf a je workoholik, tak se o něj občas starám" chudák Janek to jsem nevěděla "kde je Janek" chvíli potom co se zeptala uviděla postel s Jankem v umělém spánku.
Janek byl asi týden v umělém spánku a jednoho rána, když jsem se probudila, koukali na mě dvě zvědavé oči.
ČTEŠ
láska na první záchranu
Short StoryTýna je mladá dívka, která se dostala do ohrožení života. #týna - 1. místo #povídka - 93. místo #povídka - 52. místo