Sanitka

300 7 0
                                    

Dělal jsem vše podle dispečerky(to jsem po hlase poznal), když už jsem resuscitaci prováděl už asi treti minutu a už jsem byl vyčerpaný. Konečně přijeli ti hasiči byli čtyři, tři se vrhli na hořící seník a ten čtvrtý ke mě přiběhl a začal místo mě resustitovat. Po dalších třech minutách jsme se opět vyměnili a takto jsme se měnili až do příjezdu sanikty.
Těsně před tím příjezdem se Týna probrala a tak se na mě podívala usmála se a usnula, raději jsem na ni moc nešahal, protože jsem si všiml popálení místy i třetího stupně.
Když konečně přijela sanitka pomohl jsem Týnu přemístit na speciální lehátko a řekl jsem  "Dobrý den moje jméno je Jan Linhart, prosím odveze ji na speciální popáleninovou kliniku, když jim dáte tohle... Dostane tu nejlepší péči v celé Praze" dokončil  jsem svůj monolog a podal jim list papíru "dobře, kdyby byla ve vážnější stavu museli bychom ji přivézt do nejbližší volné popaleninové centrum" "vždyť to je nejbližší popaleninové centrum.... Dobře na tomto listu je že má dostat tu nejlepší péči a I kdyby by to znamenalo drahou léčbu vše ji uhradíte" ujistil se  lékař "ano to ten list znamená"
Když sanitka s Týnou odjela, vzal jsem své kolo batoh a vyjel na předem naplánovanou trasu. Až skoro u statku (tedy na konci cesty) jsem si vzpomněl, že jsem na louce zapomněl svou svačinu, kterou jsem si nechal připravit Běty- zdejší kuchařky,dnes ráno.
Když jsem přijel na louku, zjistil jsem že jídlo v krabičce, které se tu celý den na slunci válelo bylo pryč a zbyli po něm jen zapařené krabičky a láhev s pitím tu nebyla vůbec. Ty prázdné krabičky  jsem vzal vydal se zpátky směrem k statku. Cestou jsem musel zastavit, protože jsem si potřeboval odpočinout( a bylo to hodně divné nikdy se mi to nestalo),taky jsem měl pořádný hlad a žízeň,tak jsem se stavil u nedaleké studánky pro lok čisté vody.
Když jsem zamkl na statku kolo, chtěl jsem si jít pro večeři, kterou jsem tak akorát stihl.
Vešel jsem do hospody a před očima jsem uviděl černo a za chvíli jsem ucítil tvrdou ránu.
 

láska na první záchranuKde žijí příběhy. Začni objevovat