Týna
Vyrazila jsem pěšky, potřebovala jsem si pročistit hlavu, protože tenhle týden toho bylo moc, tak za 1) sýry a naše potraviny došly v obchodech a tak jsme museli úplně předělat týdenní plány na výrobu, 2)nečekaně přijel zájezd o 10 lidech a nestihli jsme uklidit pokoje a za 3) nám málo dojily kozy a rozbila se sušička na ovoceJanek Moje jméno je Jan Linhart, ale kamarádi mi říkají Janku.(a ode dneška i majitelka tohoto statku, který se jmenuje Slunečná)Je mi 20 a vlastním malou, ale výkonnou firmu,která má tři zaměstnance(Já, moje sekretářka Hana a můj kamarád a pomocník Vilda )
Potom co jsem si převzal klíče a našel pokoj číslo 7, kde jsem se ubytoval. Měl jsem chuť si zaběhat, ale když jsem zkontroloval e-mail ,byl plný zpráv ohledně práce.Naštvalo mě to, ale když chci mít zítra volno musím to dnes nějak dodělat.Chvíli před šestou jsem byl konečně hotovo, došel jsem si pro zaslouženou večeři- byla to výborná svíčková.Po večeři jsem zkontroloval e-mailovou schránku a napsal jsem Haně,že si beru zítra volno. Připravil jsem si věci na běhání, abych mohl hned po snídani vyrazit a šel jsem spát.
Týna Na louku kde jsem měla dnes spát jsem došla chvíli před západem slunce a tak jsem si ho mohla vychutnat v klidu s výbornou večeří od Běty,když jsem si jí dojedla, podívala jsem se do batohu a uvědomila jsem si,že nemám spacák, knížku ani mobil.Šla jsem se podívat dovnitř a zjistila jsem,že je tam příjemné teplo.Uvědomila jsem si,že ve spacáku by mi bylo teplo a protože jse byla hodně unavená, vzala jsem si dovnitř batoh s jídlem a šla spát.
Mezitím na statku
"Juli pomohla bys mi prosím s rozklepnutím vajíček já mám špinavé ruce"poprosila Běta Julču"ano Běto"odpověděla Julča "jejda"vylítlo z pusy Julče. Běta se podívala jejím směrem a spráskla ruce"co se děje Běto" zeptala se s udiveným výrazem Julča "když se rozbije vajíčko,které má dva žloutky stane se něco zlého" vysvětlila jí BětaRáno
Janek, - "zpráva od Hany" zabručel Janek "dávejte si dnes pozor Janku, karty mi řekly že budete čelit nebezpečí" přečetl jsem si sám pro sebe"dobře Hani budu"odpověděl jsem Haně na zprávu,sbalil si věci a po snídani jsem vyrazil
ČTEŠ
láska na první záchranu
Short StoryTýna je mladá dívka, která se dostala do ohrožení života. #týna - 1. místo #povídka - 93. místo #povídka - 52. místo