Nečekaná návštěva

248 8 2
                                    

Janek
"copak potřebujete Běto" zeptal jsem se váhavě
"vy ho asi znát nebudete, ale bývalý přítel Týny,... jmenuje se Viktor... trpí záchvaty žárlivosti a vzteku... bojím se že to vše má na svědomí on" v tu chvíli vytáhla z kapsy fotku asi toho Viktora "dobře, ale moc nechápu" řekl jsem upřímně
"dobře... řeknu vám celý příběh... je to zpátky asi 2 roky, s Týnou chodil ten Viktor a několikrát jí, zradil a dokonce jí chtěl i znásilnit.." viděl jsem jak těžko se jí to vyslovuje tak jsem ji jen poslouchal.
"potom co se jí pokusil znásilnit utekla od něj a on jí hledal a chtěl se jí pomstít"
Věděl jsem co by asi následovalo tak jsem to řekl aby se už déle nemusela trápit
"už to asi chápu, teď ji našel a pomstil se jí" ".. A..ano" řekla Běta zkroušeně
"měla by to vědět policie" řekl jsem rozhodně "je to tvrzení proti tvrzení a dokud se ne přizná nebo nebude důkaz, nepohne se to" "dobře děkuji domluvil jsem se s kamarádem že mě už dneska hodí do Prahy mám ještě práci, takže si ty věci pro Týnu vezmu už teď nevadí.." zeptal jsem se Běty "nevadí Janku a ještě jednou děkuji za záchranu Týny" v tu chvíli mě obejmula a já si uvedomil jak mi chybí rodina. (mámu nemám a táta měl asi měsíc zpátky autonehodu při které zemřel)
Cesta do Prahy probíhala v klidu vše jsem Haně konečně vysvětlil, ale karty jí řekli něco co jí zachmuřilo a odpověď na mou otázku děje se odbila "vy na karty nevěříte" moc jsem se těšil na Týnu až za ní přijdu zítra do nemocnice a překvapím ji dárky od jejích nejbližších.

Další den
Týna
Celý den jsem se nudila. Najednou někdo zaklepal a já chtěla, aby to byl Janek.
"ahoj Týno"
"jé ahoj Viktore" odpověděla jsem mu mile
"konečně jsem tě našel a teď se ti můžu pomstít" vyštěkl na mě a začal mi vyprávět co všechno hnusného za ty dva roky udělal.
Takže ve zkratce - znásilnil malé dívky asi 50 - ale když mě našel asi měsíc zpátky začal šikanovat statek - vykradl obchod, ale jenom naše zboží, zorganizoval zájezd bez ohlášení a byly asi 4,rozbil sušičku a do sena nasypal něco aby kozy méně dojili.
Bylo to všechno hnusný tak jsem chtěla zmáčknout tlačítko, které by přivolalo ochranku, ale on si toho všiml
"hele tak pokud ji zavoláš budeš toho litovat" a teď mi dokonce začal vyhrožovat.
"a proč jsi mě chtěl vlastně znásilnit" zeptala jsem se dotčeně
"protože když tě znásilním lépe s tebou můžu manipulovat"
"a víš kdo podpálil ten seník a sežral jídlo tomu prazakovi aby to snim švihlo.... Já"
Říkal to tak povýšeně.
V tu chvíli se pomalu otevřeli dveře a ani Viktor si toho nevšiml.

láska na první záchranuKde žijí příběhy. Začni objevovat