Ve dveřích stál Janek. Na nic nečekal a dal Viltorovi facku, ale ne žádnou kamarádskou, ale opravdu velkou.
"co. Co si.. to dovoluješ" vykoktal že sebe zmatený Viktor.
"nech Týnu na pokoji a vypadni...." zařval na něj Janek. "já... se... vrátím"zařval na nás Viktor při odchodu.
S Jankem jsem si vyprávěla o mé záchraně, ale nedokázala jsem mu říct co vše řekl Viktor.Janek
Vyprávěl jsem ji co všechno se stalo a odpovídal na její věštečné otázky, bylo mi s ní příjemně, ale přišel čas na dárek.
"Týno mán pro tebe překvapení" začal jsem opatrně
"fakt.. jaký ukaž" prosila mě
"zavři oči" řekl jsem a když je zavřela dal jsem ji na klín krabici.
"to jsou věci od lidí ze statku... až se s nimi uvidíš... tak jim řekni že jim mooooooc děkuju" a protože jsem seděl hned vedle postele dostal jsem pusu na tvář.
Chodil jsem za ní asi měsíc a doufal, že ji brzy pustí, ale Týna mě jednoho dne zklamala.Týna
Jedno ráno kdy mě čekala kontrola, jsem se dozvěděla nepříjemnou zprávu.
"paní Krystýno" začala váhavě doktorka
"můžete mi prosím říkat Týna... je mi to příjemnější" řekla jsem přívětivě.
"dobře.. dobře... tak abych se vrátila co jsem chtěla říct" byla dost rozrušená, tak jsem ji naznačila ať si sedne.
"je to těžké vám to říkat, ale... vaše popáleniny se nehojí tak jak jsme předpokládali a nejspíše budete muset zůstat přes Vánoce v nemocnici" když to dořekla, vypadala, že ji to moc mrzí.
"uvidíme a... když budu muset zůstat v té nemocnici nemohl by tady být někdo se mnou" zeptala jsem se nedočkavě " to bude záležet jak se domluvíte s rodinou... a pokud se vám bude dýchat dobře můžete si masku občas sundat" dokončila svůj monolog doktorka.
"děkuji" řekla jsem když už odcházela.Odpoledne opět přišel Janek a já mu to musela říct "Janků" začala jsem opatrně "ano Týnko" odpověděl mi Janek. "budu muset zůstat v nemocnici přes Vánoce" řekla jsem se slzami v očích "Týnko pokud to půjde nezůstaneš tu sama" v tu chvíli se ozvalo zaklepání na dveře pokoje "ty někoho čekáš" zeptal se překvapený Janek "ne" řekla jsem, ale z mých myšlenek mě vytrhlo rychlé otevření dveří, ve kterých se objevil Viktor.
"co ty tu chceš" vyjel na něj Janek
"Měl jsem v plánu pomstít se jen Týně,ale teď se pomstím, tak abyste na to nezapomněli oba" zařval na nás Viktor.
Z kapsi hbitě vytáhl pistoli a já uslyšela tři rychle výstřeli.
ČTEŠ
láska na první záchranu
Short StoryTýna je mladá dívka, která se dostala do ohrožení života. #týna - 1. místo #povídka - 93. místo #povídka - 52. místo