Janek
Další den(den mých narozenin)
Dnešek mi připomíná, moje 20 narozeniny, které jsem slavil minulý rok - nebyla žádná oslava.
Táta měl práci, jen po Haně poslal dárek a přání. Od Cate mi přišel z Anglie dárek, kterým byla moje oblíbená čokoláda a ostatní kamarádi a známí mi napsali SMS s přáním k narozeninám.
Letos to bylo ještě horší, nikdo mi nenapsal ani tu SMS s přáním.
Asi kolem 16 hodiny mi přišla SMS od Lukáše.Vše nejlepší Janku
Pamatuješ jak jsme slavili tvoje narozeniny, když jsme bydleli ještě spolu v bytě, protože ty jsi studoval ekonomku a rozjížděl s tátou firmu a já studoval na doktora a nastupoval na svou první stáž v Motole.
Jestli jo, tak se budu těšit v 19hodin v zimní zahradě.
Lukáš
Při vzpomínce na tátu se mi chtělo brečet, ale vzpomínky na narozeninové večery byly silnějším.V 19 hodin jsem byl připraven, vyšel jsem z pokoje. Už u recepce na mě čekal Lukáš.
"ahoj" pozdravil jsem Lukáše
"ahoj můžu ti zakrýt oči" zeptal se Lukáš.
"jo proč" zeptal jsem se.
"přece nechceš jen tak vejít a výzdoba stolu tě musí překvapit" řekl LukášNechal jsem si zavázat oči a Lukáš mě odvedl ke dveřím zimní zahrady,tam mi sundal šátek a já vešel do tmy.
Mohl jsem udělat tak dva kroky a ozvalo se hlásité "překvapení" a rozsvítily se světla. Moje oči uviděly všechny mé známé a kamarády.
Dokonce tam byla teta a strýček z Anglie.Když mi všichni popřály a předělaly dárky, začal jsem očima hledat Týnu.
Lukáš si toho všiml a zamával na někoho na druhé straně sálu a ke mně se začala blížit obrovská krabice.
Když ji přivezl, všiml jsem si, že to byl Vilda, takže v tom měla prsty Hana.
Vilda mi podal sthuhu a já nahlas přečetl nápis, který na ní byl napsán "pokud chceš znát tajemství krabice postav se k hraně"
Postavil jsem se k hraně a zatáhl za stuhu. Krabici spadly všechny stěny a moje oči uviděly Týnu, pomohl jsem jí z krabice a ona se mě zeptala.
"jsem ti dost dobrá"
"jsi jen jsem tě nečekal" vykoktal jsem že sebe.
Najednou někdo(nejspíš Cate) zakřičel "pusu" a za chvíli už to skandoval celý sál "pusu, pusu, pusu...."
"můžu" ptal jsem se Týny nechtěl jsem ji políbit bez jejího souhlasu.
"můžeš" řekla rozhodně
Nejdřív se spojily naše ruce a poté i rty.(ten polibek byl dokonalý akorát jsem nečekal, že to bude před publikem) Když se naše rty rozdělily ozval se hlasitý potlesk.Jak skončí náš zamilovaný příběh?
ČTEŠ
láska na první záchranu
Short StoryTýna je mladá dívka, která se dostala do ohrožení života. #týna - 1. místo #povídka - 93. místo #povídka - 52. místo