Musím ti něco říct

233 9 2
                                    

Týna
"Janku.. ty... ty jsi vzhůru" vykoktal jsem štěstím bez sebe.
"ano  proč bych nebyl" řekl s šibalský úsměvem Janek.
"Janku musím ti něco říct" řekla jsem o něco smutnějším hlasem.
"copak se děje ty moje Sněhurko" řekl Janek a já si až teď všimla, že jsou naše postele vedle sebe.
"zkuz hádat kdo zapálil seník a snědl ti to zapomenuté jídlo" řekla jsem.
"jak víš, že jsem si zapomněl jídlo na té louce a... neříkej že to udělal Viktor" divil se Janek.
"škoda, že nemáme žádný důkaz o jeho víně a úmyslu" povzdechla jsem si.
"důkaz máme, protože je tady kamera" řekl Janek.

Přerušilo ho však zaklepaní na dveře. "dále" řekl Janek.
Ve dveřích se objevil muž v policejní uniformě, trochu jsem se lekla, ale pak jsem si uvědomila, že nám nic nehrozí (proč používám nám, nevím, možná k němu něco cítím.... ne nic k němu cítit nechci, nebo zatím nechci), ale z mých myšlenek mě vytrhl hlas "jsem tu kvůli" Janek ho přerušil "my víme kvůli, čemu jste tu" policista kývl a začal nám pokládat otázky.

Janek
Když jsem se podíval na Týnu, všiml jsem si, že jsou jí ty otázky nepříjemné.
Vzpomněl jsem si na kamerový záznam a zeptal se nahlas Týny. "Týno vzpomenete si, kdy poprvé přišel Viktor" policista se na mě nevěřícně podíval, ale Týna pochopila můj záměr a řekla "bylo to asi 13. ale hlavně to byl pátek"  začal jsem v televizi hledat záznam první návštěvy Viktora a nešel  jsem ji celkem brzy. Pustil jsem ji a hned potom jsem pustil i z toho 18. prosince kdy jsem byl  postřelen.

Policista si při přehrávání dělal zuřivě poznámky a potom nás poprosil. Aby jsme zítra počítali s tím, že přijde technik a přetáhne si vše jako důkaz do počítače.

Protože já ani Týna jsme nebyli úplně fit, tak jsem brzy po výslechu usnuli.

Týna
Šla jsem po chodníku asi někde v Praze. Když jsem vyšla z poza rohu, uviděla jsem Viktora, který šel mím směrem.
Když jsem začala utíkat, všiml si mě a běžel za mnou.
"Týno stůj" řval na mě Viktor, ale protože je rychlejší, tak mě brzy dostih.
Přilepil mě na zeď a já si uvědomila co se stane. Tak jsem na něj začala řvát.
"nesahej na mě".

láska na první záchranuKde žijí příběhy. Začni objevovat