Nesmí Mě Poznat

180 6 1
                                    

Jan Linhart, dokonce jsem ho tam našla třikrát, nebo dál jsem už nehledala.
Moje srdce plesalo radostí, ale já jsem notebook hned zavřela, připravila jsem si věci a na večer jsme se Sylvou vyrazily.(samozřejmě jsem se se všemi rozloučila, ale to vám popisovat nemusím)

Když jsme se na nádraží zase se Sylvou loučili, pošeptala jsem jí do ucha "moje tajná láska se objevila".
"kdy a kde" ptala se Sylva.
"co nevím nepovím" řekla jsem tajemným tónem
(to mi připomíná, jak jsme se podobně kočkovaly se Sylvou, když jsme byly malé, akorát jsme měli vyměněné role, ona dávala hádanky a já nevěděla co to má znamenat)
"pozdravuj tam všechny" mávala jsem Sylvě, která se na mne pořád nechápavě dívala.

Cestou do lázní jsem pracovala a připravovala se na příští náročný týden.
Začal mi zvonit mobil, volal Lukáš.
"Dobrý den Lukáši, copak potřebujete" zeptala Lukáše 
"Týno kde jsi" zeptal se zoufalým tónem Lukáš.
"jsem ve vlaku, jestli to hodně spěchá, jsem v lázních tak, no pokud mi slíbite, že mi zaplatitíte taxi tak cca 10 minut,... Normálně autobusem tak za půl hodinky" řekla jsem Lukášovi.
"ne nespěchá to tak moc, ale můj kamarád Janek Linhart mě poprosil, zda-li bych vás mohl poprosit o hodinu angličtiny již dnes kolem osmé večer"
Myslel Janka, mého Janka a uvidím se s ním už dnes
"měla jsem v plánu si sednout k bazénu a pozorovat západ slunce, ale ať Janek přijde kolem sedmé k zadnímu venkovním bazénu" řekla jsem Lukášovi.
"jste zlatá Kiki... Můžu vám tak říkat" zeptal se Lukáš
"jasně a děkuji, že jste mi to takhle oznámil a nashledanou" řekla jsem Lukášovi
"nashledanou Kiki" rozloučil se Lukáš

Večer se kvapem blíží a já se snažím psychicky zklidnit, protože nechci, aby mě Janek poznal.
Na sebe jsem si vzala šaty, které mi padly jako ulité, ale nikdy nezapadali do vesnického rázu a k vesnické Týně se nehodily.
Ale k učitelce Týně se náramně hodí.

Je asi 19 hodin a já se kochám pohledem na zapadající slunce.
Najednou jsem uslyšela kroky, byli asi Jankovi, protože nikdo jiný by sem nešel, protože právě probíhala večeře.
Postavila jsem se a opravdu to byl on.
"Dobrý den moje jméno je Kiki" představila jsem se, protože potřebuji působit jakože se vidíme poprvé.

Janek
Nadešel čas naší narychlo domluvené první hodiny s nějakou novou mladou dívkou.
Když jsem ji uviděl strašně mi připomínala, někoho velmi známého, ale Týna to být nemůže, protože ona není učitelka, ale statkářka.
"Dobrý den Janek.. Můžeme si tikat.".
"můžeme taky jsem vám to chtěla nabídnout, protože se mi pak učí lépe" ta dívka se představila jako kiki a byla moc hezká, ale proč na to myslím jediný koho miluji je Týna.

Týna
Chvíli jsme se bavili o takových normálních věcech, ale já se rozhodla Janka vyzkoušet, zda-li na Týnu nezapomněl.
Ale je příliš brzy, začnu až příště.
Blížil se čas konce a já se rozhodla to ukončit.
"je už pozdě já mám zítra i další klienty chci působit dobře a proto se pro dnešek rozloučíme" postavila jsem se a rozloučila se.
Další den probíhal podle mých představ a odpoledne mě čeká další hodina s Jankem.
Zaklepala jsem na dveře a Janek mi za chvíli otevřel.
"Dobrý den jsem tu na vaši objednanou hodinu" řekla jsem vstoupila.
Hodina probíhala normálně, Janek dělal velké pokroky.
Takto kolem šesté jsme se scházeli každý den asi po dobu dalšího týdne.

Jeden den kdy jsem měla nejvíce práce, protože jsem chtěla mít pátek,sobota a neděle volno,mi bylo nějak slabo.
Nevnímala jsem to a celý den pracovala.
Poslední hodina byla zase ta s Jankem. Zaklepala jsem, Janek mi otevřel.
Mě se v tu chvíli udělalo ještě více slabo a před očima černo.

láska na první záchranuKde žijí příběhy. Začni objevovat