Janek
Když jsem nakoukl zaroh kapličky viděl jsem nahou pořezanou Týnu, která byla přivázana.
Vzal jsem do ruky mobil a vytočil číslo Lukáše.
"co potřebuješ Janku" ozval se veselý hlas Lukáše.
"potřebuju pomoct"řekl jsem skoro šeptem
"proč šeptáš"zeptal se vážnějším tónem Lukáš.
" víš jak jsem ti vyprávěl o tom Viktorovi, tak je tady v lese asi 200 metrů od kapličky směrem k areálu, budu potřebovat sanitku, protože Týna je pořezaná a taky policii " řekl jsem šeptem.
" dobře vše zařídím já a tým tam budem za pět minut a policie přijede asi chvíli po nás " řekl zoufalý Lukáš
" jo dik a už mi nevolej jdu ho s pomocí pepraku spacifikovat " řekl jsem rozhodně, Lukáš mi chtěl odporovat, ale místo toho zavěsil.Mobil jsem strčil do kasy vytáhl jsem pepřák a provaz a začal jsem plížit směrem k Viltorovi.
Když jsem dorazil blízko k němu hodil jsem po něm kamínek, když se otočil strikl jsem mu velkou dávku péřového spreje do očí.
Zbavil jsem ho nože a přivázal jsem ho ke stromu.
Pak jsem se věnoval záchraně Týně, když jsem rozvázal provaz, zkolabovala mi do náručí. Vzal jsem ji a vydal se směrem ke konci lesa, kde jsem viděl parkovat Lukášův záchraný tým.Když jsem mu ji předával, tekli mi zase slzy.
" Janku přežije to, ale bude to na hraně" řekl vážným hlasem Lukáš
To už jsem viděl, ale projíždět policii, která se vyměnila s se sanitkou záchraného týmu."Dobrý den Janek Linhart" pozdravil jsem strážníky a ukázal jsem směrem kde byl přivázaný Viktor.
Naštěstí tam stále byl. "děkujeme že jste dopadl hledaného Viktora" řekl jeden z nich.
"cože já myslel, že ho pustili na podmínku" zeptal jsem se vyděšeně.
"jo ale hned první den někoho znásilnil a od té doby je po něm vyhlášené celostátní pátrání... Počkejte nejste by ten Linhrt co byl postřelený" řekl policista když odcházeli s Viktorem v poutech
"ano jsem a ta dívka byla ta stejná z nemocnice" řekl jsem skoro zoufale.
"chudák ta to má těžké a mohu vám slíbit, že on se už na svobodu nepodívá" řekl hrdě policista.
"děkuji a nebudete mě potřebovat k výpovědi" zeptal jsem se celkem zoufale.
"ne my máme tolik důkazů, že by se z toho mohl jeden zbláznit a ještě jednou děkujeme za dopadení Viktora, nashledanou" řekl policista sedl do auta a odjelByl jsem rád, že Viktor už nikomu neublíží, ale bál jsem se o Týnu.
Když jsem se vrátil na recepci, stála na ní Lucka, Cate s dekou asi pro mě.
"ty náš hrdino, tak jestli po tomhle ti Týna nepadne kolem krku tam se zbláznim" přivítala mě Cate objetím.
"hele já už se budu muset zpět do Anglie, nebudu ti teď psát, abys si mohl odpočinout a až budeš chtít napiš" pokračovala Cate smutně, nechtěl jsem aby odešla, ale musela. Zamával jsem ji a ona zmizela ve tmě." od Lukáše ti mám vyřídit, že se za tebou staví s dvěma zprávami, ale neřekl ani nenaznačil jestli jsou dobré nebo ne" řekla smutně Lucka.
Protože se znám s Lukášem už dlouho, věděl jsem, že pokud nic nenaznačil, je to něco špatně.
ČTEŠ
láska na první záchranu
Short StoryTýna je mladá dívka, která se dostala do ohrožení života. #týna - 1. místo #povídka - 93. místo #povídka - 52. místo