Týna
Ten někdo vstoupil do pokoje a začal se plížit ze zadu k Jankovi. Tušila jsem, že je tady s dobrým úmyslem, proto když na mě udělal gesto, že ho chce překvapit že zadu neváhala jsem spolupracovat.Janek
Týna se dívala směrem ke dveřím. Moje oči se od Týny nedokázali od trhnout a tak jsem se neotočil.
Za chvíli mi však někdo zakryl oči a ozval se hlas "kdo jsem" byl to hlas Týny, ale ten za mnou bude určitě Lukáš, Cate přece odjela.
"oči mi zakrývá Lukáš a mluvila Týna" zkoušel jsem hádat, ale se stále se zakrýtma očima.
"já jsem správně, ale kdo je za tebou a zakrývá ti oči není Lukáš" řekla teď už normálním hlasem Týna.
"že by to byla Cate" zeptal jsem se, protože Cate už by měla být v letadle.
"ano jsem to já ty můj bratranku" byla to opravdu Cate, když mě objímala pošeptal jsem jí "cate je tu Týna"Týna
Když se objímali, uvědomila jsem si, že se jí musím zeptat jestli je to opravdu jeho sestřenice.
"Cate můžu na vás mít otázku..." počkala jsem až přikývne a potom jsem řekla svou otázku."jste opravdu jeho sestřenice" Janek ne mě vrhl nedůvěřivý pohled, ale já se řídím příslovím důvěřuj, ale prověřuj.
"pardon já jsem se vám vůbec nepředstavila... Moje jméno je Kateřina v Anglii Cate Linhartová a to i bez prstýnku a ano jsem Jankova sestřenice" řekla Cate.
"moje jméno je Krystýna Popelková, ale můžete mi říkat Týna" chtěla jsem se zvednout a podat Cate ruku, ale Janek mě naznačil, že mám odpočívat.
"Janek mi vyprávěl, že se vaše rodina odstěhovala před....x lety do Anglie jak dlouho jste se neviděli" zeptala jsem se Cate
"Janku odjížděl jsem, když mi bylo osm a teď mi je 22 takže... asi 14 let" říkala váhavě Cate.
"jo to by odpovídalo" řekl Janek.
Bavili jsme se strašně dlouho, o Cate a jejím životě, co dělal Janek a mnoha dalších tématech.
Ze mě a Cate se staly kamarádky.Najednou mi bylo nějak slabo a hlasy Janka a Cate se ztráceli,oči se mi zavírali, chtěla jsem jim to říct, ale nedokázala jsem vyslovit slovo.
Janek
"Týn odpustila jsi mi" na tuhle otázku jsme se s Cate otočili směrem k ní, ale obličej Cate se najednou změnil, neví se dělo, ale já nevěděl co.
"co se děje, Cate co je s Týnou" Cate to asi věděla, byla zdravotní sestra.
"běž pro Lukáše a řekni mu že.... no že je to možná ten stav, no hodně výjimečný, jméno nevím, ale že nemůže mluvit.... on bude vědět" řekla naléhavě Cate.Vyrazil jsem za Lukášem, srazil jsem se s ním a Lukáš hned začal s otázkami "co se děje Janku" ptal se vyděšeně.
"Cate moje sestřenice je zatím zdravotní sestra, ale v Anglii je doktorka....."
"já vím kdo je Cate Linhartová, bude tady jako doktorka od příštího měsíce pracovat" fakt tak to je paráda, ale věděl jsem proč za ním běžím.
"Cate říkala, že Týn je možná v nějakým vyjmecnim stavu, přestala nebo nedokáže mluvit" když jsem to dořekl v jeho očích bylo vidět zoufalství.
"připravte Projistotu sál 1, kdyby už se to rozjelo a tady ten kufřík si beru" zavolal na nějakou sestru, která jakmile obdržela informace, vyrazila směrem, kde se asi nachází ty sály.
"Janku notak poběž Cate to sama nezvládne" s plným nasazením zachránit Týnu jsem vyrazil za Lukášem zpět k Týně na pokoj.
ČTEŠ
láska na první záchranu
Short StoryTýna je mladá dívka, která se dostala do ohrožení života. #týna - 1. místo #povídka - 93. místo #povídka - 52. místo