Nebezpečí

324 7 0
                                    

Týna-noc na seniku byla moc příjemná, vzbudilo mě nutkání kašle a také horší dýchání. Uvědomila jsem si to, hořel seník. Snažila jsem zachránit aspoň něco, ale když jsem se chtěla vrátit pro další balík, jeden z nich mě zavřel unikovou cestu a skřípl nohy. Protože jsem mi dýchalo čím dál tím hůř, upadla jsem do bezvědomí.

Janek- když jsem vyjel z jedné zatáčky asi 2km od statku rozhostil se mi nádherný pohled na krásnou louku. Za chvíli jsem si všiml něčeho, co mě hodně vyvedlo z míry,byl to hořící seník. Když jsem si vzpomněl na včerejší rozhovor majitelky Týny Popelkové, která říkala že "spaní na seníku musí ještě chvíli počkat ".
Teď mě to docvaklo Týna je možná v tom seníku.
Skezl jsem co nejrychleji z kola a běžel jsem k nedalekém seníku.

Když jsem tam po chvíli doběhl, hned jsem uviděl Týnu, která byla pravděpodobně v bezvědomí a byla uvězněna mezi dvěma balíky. "Týno... slyšíš mě" zavolal jsem z plných plic na siluetu Týny, mimochodem moc se mi líbí. Neodpovídala, tak jsem se pro ní vrhl, protože jsem věděl že kdybych zavolal, záchranku a hasiče, které už jsem zavolal a čekal na ně. Mohla by mít horší poranění a mohla by mít i doživotní následky,a to jsem opravdu nechtěl.

Nedalo se tam skoro dýchat, když jsem se konečně dostal k Týně, byla opravdu v bezvědomí. Vzal jsem ji do náručí a vynesl ji ven. Když jsme byli konečně od toho ohně dostatečně daleko, položil jsem ji a v dálce jsem uviděl hasiče. Mával jsem na ně a přitom volal záchranku. "Dobrý den moje jméno je Jan Linhart a jsem u požáru na louce...." v tu chvíli jsem uviděl Týnu, která se na mě koukala a zašeptala "řekni louka, která je nejblíže rybníku Svět" "jsem u hořícího seníku na louce která se nachází nejbliže rybníku Svět,..." musel jsem si odkašlat protože jsem se trochu na nadýchal kouře "voláte přes aplikaci záchranku, takže vidím vaší přesnou polohu... Kolik bylo v seniku osob""jedna.. žena asi osmnáct let... "v tu chvíli jsem všiml, že necítím tlukot týnina srdce" Týno... Týno.. Slyšíte mě... Z..z.. z.. Ztratil jsem ji "řekl jsem, spíše vykoktal "začnete tedy resuscitovat"

láska na první záchranuKde žijí příběhy. Začni objevovat