Rekonvalescence

172 5 1
                                    

Janek
"fakt, tak to jsem rád" řekl Lukáš a objal mě.
"a co se bude dál dít" ptal jsem se Lukáše.
"protože s vyčerpáním se musela spojit nějaká reakce těla na něco" řekl Lukáš a já ho přerušil.
"takže půjde na arelgologii a uzdraví se a jak dlouho bude trvat rekonvalescence" ptal jsem se dál Lukáše.
"no na arelgologii půjde určitě, taky určitě se uzdraví ale minimálně dva týdny bude trvat rekonvalescence" řekl Lukáš.

Každý den jsem  za Týnou chodil, každý den se její stav zlepšoval.

Proto se přesuneme o dva týdny později.
Je večer, dneska jsem byl u Týny kratší dobu, protože měla přijet Hana s Vildou, ale ani jeden nepřijeli, protože prý  bylo auto v servisu, bylo mi to divné, ale Haně důvěřuju a tak jsem to neřešil.

Podíval jsem se na telefon a zjistil jsem, že zítra mám narozeniny, nečekal jsem nic jako oslavu, protože Tyna ještě není zcela fit na to, aby mohla někam jít, říkal Lukáš.

Týna
Dopoledne za mnou jako obvykle přišel Janek, normálně jsme si povídali.
Když Janek odešel, nakoukl do pokoje Lukáš.
"co tady děláš" zeptala jsem se zvídavě Lukáše.
"Hana mi volala, že má zítra Janek 21 narozeniny" řekl tajemně
"takže bude tajná oslava,... ale ty jsi říkal, že můj stav, není ještě nejlepší."
Řekla jsem mu zkroušeně.
"říkal jsem to protože, ta oslava už je naplánována, ale kdyby jsi byla uzdravená, nemohla bys se toho utajit v takové míře jako potřebujeme" řekl Lukáš tajemně
"takže jsem zdravá" ptala jsem se zvídavě.
"psst... nepotřebujeme, aby to někdo slyšel... Jo v podstatě jsi zdravá,ale nebudeš mít takovou formu" řekl Lukáš, ale já ho přerušila.
"jo chápu, ale jak se na překvapení budu podílet" ptala jsem se Lukáše

"vše je naplánované, přijedou, jeho přátelé a teta z Anglie, Hana, Vilda no prostě všichni, kdo pro něj něco znamenají..... Jo abych ti řekl jak tam budeš ty,..... Já a Vilda jsem sehnali velkou krabici a ty jsi do ní vlezeš a Janek tě rozbalí" řekl Lukáš, chápala jsem všechno.
Jen potřebuji něco má sebe.
" Lukáši mohl byste mi donést šaty na ten zítřek, nechci  Jankovi vysvětlovat jak to, že už jsem zdravá, ale ráno jsem ještě nebyla. " řekla jsem mu.
Přikývl, já popadla papír na nočním stolku a nekraslila můj pokoj, křížkem jsem označila skříň, kde jsou moje šaty.

" tady "  ukázala jsem na skříň v pokoji  Lukášovi, kterému jsem podala papír s nakresem pokoje.
" v té skříni by měli být ty šaty jediné" řekla jsem mu.
"radši to předám Cate ta to určitě najde" řekl Lukáš.

Cate mi asi za hodinu přinesla moje šaty.

Další den(den oslavy)
Týna
Dopoledne přišel Vilda a já si cvičně vlezla do krabice, aby jsme věděli, že vše klapne.
Byl večer já, už byla zpátky v krabici a čekala až přijde moje chvíle.

Jak bude Janek reagovat? Vyjde překvapení podle tak jak si všichni přejí?

láska na první záchranuKde žijí příběhy. Začni objevovat