Part 13

635 45 1
                                    

Tady je další díl :))

*Pohled Louise*

"Lásko vstávej" Harry mě líbal na krku. Nechtělo se mi vstávat, bylo to krásné probuzení. Hladil jsem ho ve vlasech aby věděl že už nespím.

"Proč? Mě se ještě nechce"

"Protože si musíme vymalovat ložnici." Harry vstal a někam odešel, protáhl jsem se a šel si dát tepláky a zalehl zas do postele a čekal na mého miláčka.

"Nesu ti snídani." Harry se vedle mě posadil a pustili jsme se do snídaně.

"Děkuju" políbil jsem Harryho na tvář a napil se čaje.

"Harry holky mají dneska narozeniny nepůjdeme jim koupit nějaký dárek?"

"Jasně tak pojď" sbalili jsme si do batohu oblečení na malováni, máma nám dala peníze a holky jsme vzali s sebou. Nasedli jsme do auta a jeli do hračkářství.

"Lui a co si můžeme vybrat?"

"No přece co budete chtít" dohodli jsme se že holky vezmeme ještě do parku. Vešli jsme do obchodu a Daisy mě táhla k regálu s bárbínkami.

"Můžu si koupit nějakou barbinku?"

"Dobře" proběhli jsme nakonec všemi uličky holky si vybrali panenky Daisy si vybrala ještě jednu barbInku a PhoEbe malého medvídka. Zaplatili jsme a jeli do parku, s Harry jsme si sedli na lavičku a holky běželi na hřiště. Povídali jsme si s Harrym a pozorovali holky jak si hrají.

"Holky už musíme domů" vzali jsme si věci a jeli pomalu domů, po cestě jsme jeli kolem dětského domova. Harry se pozorně koukal z okna na děti co si hrály na hřišti. Zaujala mě tam jedna holčička, seděla tam u stromu a něco si malovala. Vypadalo to jako by ji ostatní děti nechtěli mezi sebe.

"Harry jsi v pořádku?" koukal pořad na ty děti.

"Napadlo mě že bychom si mohli adoptovat nějaké dítě už teď. Né miminko ale už starší" to by byla paráda

"Moc rád bych si už teď adoptoval dítě. Ale myslíš že by nám ho dali?"   

"No zkusit to můžeme"

"Dobře" bylo by to skvělý myslím že by nám moje rodina i Harryho pomohla. Dojeli jsme domů a šli se naobědvat.

"Holky po obědě to tu musíme nachystat dnes máte tu oslavu." a my půjdeme malovat, u oběda jsme řešili s mámou tu adopci. Liam, Zayn, Niall a Viky nám přispějí na pokoj pro naše dítě, Můj táta mi pomohl sehnat brigádu u něj v práci. Jeli jsme na náš dům domalovat ložnici.

"Jsem hrozně rad že nám všichni pomáhají"

"Harry to já taky" dal jsem Harrymu pusu na nos a pustili se do malování. Potom jsme zajeli ještě pro barvu abychom mohli vymalovat pokoj pro naši budoucí dceru. Zvolili jsme růžovo-bílý, zůstali jsme tam až do večera abychom to měli do zítra hotový. Mají nám totiž dovést nábytek do pokojů, sbalily jsme si věci a jeli domů. Přijeli jsme a bylo devět večer navečeřeli jsme se a šli do pokoje.

"Jdu si dat sprchu jdeš se mnou"

"Jasně" vyslíkli jsme se a vlezli do sprchy.

"Boo? Můžu tě umýt?"

"Jasně" nechal jsem se umýt a pak jsem umyl já Harryho, vylezli jsme ze sprchy a zalezli do postele. Přitiskl jsem se Harrymu na záda a šli jsme spát.

Ráno jsem se vzbudil jako první a šel připravit snídani, Harry ještě spal tak jsem ho nechtěl budit. Připravil jsem toasty s marmeládou a nalil do skleniček juice a odnesl to Harrymu do postele.

Friends or Love [Larry]Kde žijí příběhy. Začni objevovat