Part 21

403 32 0
                                    

Takže tady je další díl :3
Ale 22díl přidám až zas stoupne počet čtenářů...
_____________
*pohled Louise*
Zavolal si mě doktor a šel k nám, jsem z toho celý nervózní.

"Dobrý den" pozdravili jsme s Harrym společně a já ho chytil za ruku.

"Paní Tomlinson má nádor na mozku, naštěstí jsme ho objevili v čas a bude se dat léčit a vyoperovat."

"Děkuju, budeme moct jít za ní?"

"Jistě pokoj číslo 15 ale ještě se neprobrala" ještě jednou jsem mu poděkoval a šli jsme za mámou, ležela na posteli a spala. Posadil jsem se k ní na postel a chytl ji za ruku.
"Mami hrozně moc tě mám rád a nedovolím aby se ti cokoliv stalo. S Harrym se postaráme o domácnost a až se uzdravíš budeme všichni spolu. Vím že mě asi nevnímáš ale uděláme vše co budeme moct." políbil jsem ji na tvář se slzami v očích, Hazz seděl vedle mě a už jsem viděl jak se mu lesknou oči

"Lou? Měli bychom jít domů" rozloučil jsem se s mámou a odešly jsme z pokoje, domluvil jsem se ze sestřičkou aby řekla màmě že jsem tu byl.

"V pohodě?" Zee s Liamem na nás pořád čekali před nemocnicí.

"Jo bude v pořádku" odpověděl Hazz a vzal mě okolo pasu, nastoupili jsme si do auta a jeli konečně domů. Už se nemůžu dočkat na rodinu.

"Zlatí můžeme?" pohladil mě Hazz po stehni a podíval se na mě

"Ano" vystoupili jsme z auta, vzali jsme si kufry a šli ke dveřím.

"Lou my už pojedeme domů, zítra se stavíme"

"Dobře ahoj" zaklepal jsem na dveře, zapomněl jsem klíče doma.

"Louisi!?!" skočila mi do náruče Lottie, objetí jsem ji hned oplatil a políbil ji do vlasů.

"Jsem tak ráda že jsi tu" pustil jsem ji aby mohla přivítat Harryho.

"Daisy s Phoebe nejsou doma, šli na oslavu narozenin"

"Dobře" vzal jsem kufry a šel dovnitř, už se nemůžu dočkat až uvidím Erniho a Doris. Předpokládám že budou v obýváku v společný postýlce.

"Ahoj prcci" jak jsem předpokládal, oba se na mě zubili a natahovali ke mě ručičky. Vzal jsem si do náruče Doris a Erni se na mě začal mračit, tak jsem vzal do náruče i jeho.

"Vy jste ale vyrostli" dal jsem oběma pusinku a sedl si s nimi na sedačku, mazlil jsem se s nimi a lechtal je. Mají kouzelný smích mám moc rád děti o svoje sestry jsem se staral pořád.

"Určitě si jím chyběl" Hazz si sedl vedle mě a já mu dal Doris do náruče, s Doris a Ernestem jsem moc času nebyl ale teď jim to vynahradím.

"Miluju tě Harry" opřel jsem si hlavu o jeho rameno.

"Já tebe Lou" sedla si za námi i Lottie, Erni po mě lozil a chtěl si furt hrát.

"Copak je tohle? Vy jste se zasnoubili? Nebo ho máš i ty Lou? A to jste nám neřekli?" držela Harryho za ruku a zkoumala i moji, musel jsem se ji zasmát.

"Promiň, ale nebyla jsi doma, když jsem si volali s mámou. A ano zasnoubili jsme se."

"Je překrásnej" zkoumala furt Harryho prstýnek, Lottie je vážně skvělá sestra a všechno hned pochopila.

"A v kolik holky máme vyzvednout?"

"V 20:00" vstal jsem a šel si udělat něco k jídlu, Erniho jsem si vzal samozdřejmně sebou.

Friends or Love [Larry]Kde žijí příběhy. Začni objevovat