Tak tady máte další díl ;) jsem ráda že se zatím líbí. Chtěla bych říct že budu deně přidávat 1 díl. Ale dneska a zítra přidám 2. Jsem nemocná tak se aspoň nebudu nudit ;)
................................
*Pohled Liama*
Louis doplnil Harryho a Nialla máma to nakonec povolila, sice říkala, že Niallovi ráno zavolá, aby si byla jistá že jsme šli do školy. Jak si Ni sbalil šly jsme k Zaynovi domů a jeho máma mu to hned dovolila, má skvělou mámu. Vůbec jí to nevadilo, tak si šel Zayn pro věci a mohly jsme jít k nám
"Zayne? Nialle? Harry šel s Louisem k nim pro věci tak máme jít prý k Harrymu, že tam dojdou" Zayn se usmál a kývl, Ni mě asi nevnímal, pořád nad něčím přemýšlí. Došli jsme k Harrymu před dům, ale oni tam ještě nebyli. Tak jsme si sedli na houpačku co mají na zahradě. Chvíli jsme seděli a povídali jsme si.
"Kluci? Zdrželi jsme se" Zayn se na ně podíval s tím úsměvem Jo jasně, jen zdrželi a usmál se.
*Pohled Louise*
Máma mi to dovolila tak jsem si šel sbalit, vzal jsem Harryho s sebou aby tam nestál sám. Došli jsme ke mě do pokoje, jenže já zapomněl že tu mám hrozný bordel.
"Harry? Počkáš prosím chvilku tady?" Přišlo mi to trapný když ho táhnu nahoru a pak mu zavřu před nosem. Ale souhlasil, tak jsem se dal do rychlého úklidu.
"Loui" ach ne Harry mi vlezl do pokoje a začal se mi smát, jak tady pobíhám a sbírám věci.
"Harry! Já ti říkal ať počkáš!" Jo byl jsem naštvaný. Ale Harry se furt jenom smál a potom mi pomáhala uklízet věci. Radši se na nic neptal, a to jsem byl rád.
"Loui, než odejdeš..." přišla máma a asi mi chtěla říct že než odejdu tak mám uklidit. "Jé, ahoj Harry. Nemusíš mu pomáhat, udělal si tu bordel tak ať si ho uklidí" Bože proč se do toho plete.
"Mě to nevadí, máme zpoždění tak jsem řekl, že mu pomůžu." Harry je vždy tak upřímný a to se mi na něm líbí. Když jsme měli douklizeno sbalil jsem si věci a mohli jsme jít. Trvalo nám to asi půl hodiny. Došli jsme k Harrymu a kluci seděli na houpačce.
"Kluci? Zdrželi jsme se" zas doplnil Harry a vypukl v hrozní smích.
"No tady Tomlinson je hrozný bordelář a museli jsme mu uklidit pokoj" A zas se začal smát, žďuchl jsem ho do ramene a on přestal. Sedli jsme si za nima na houpačku a povídali si.
"Kluci víte že je už 6 hodin" To jsme tu tak dlouho. Nojo asi jsme se zakecali. "Nepůjdeme dovnitř a nepustíme si nějaký horor?" Ne, to jsem nechtěl já se hororů bojím mám pak noční můry.
"Jasně" to mi chybělo, Ni má horory rád. Vzali jsme si věci a šli dovnitř. Batohy jsme si dali k Harrymu do pokoje a šli do obýváku.
"Můžu jít udělat popcorn?" Ani nechápu proč se vždycky Ni ptá stejnak ho jde udělat i kdybych mu řekl ne. Harry zatáhnl záclony a kluci vybraly film.
"Hele kluci počkejte jdu si dat tepláky, líp se mi v nich sedí" Díky Zayne aspoň to protáhneme, Liam šel ještě na záchod takže dobrý.
*Pohled Zayna*
Šel jsem si dat tepláky, je to v nich pohodlnější.
"Zayne? Nepůjčil bys mi taky nějaký tepláky, zapomněl jsem si je" On je tak sladkej když prosí. Ještě že si vždycky beru aspoň dvoje, podal jsem mu takový šedý s nějakým nápisem,
ČTEŠ
Friends or Love [Larry]
FanfictionHarry je 19 letý kluk který se se svoji rodinou přestěhoval do Machcestru. Ze začátku se mu tu nelíbilo ale pak potkal pravé přátelé. Potká tu i svoji pravou lásku? Louis- 20 Liam- 19 Zayn- 19 Niall- 18