Dareček k Valentýnu❤
______________________*Louis*
-14.11.-Dneska máme klukům pomoct se stěhováním a odvézt Lott a Fizzy domů. Mamku už pustili, tak táta chce aby holky doma pomáhali. Takže tu s námi zůstane Daisy, Phoebe, Doris a Ernie.
"A kdy máme jet za Zaynem?" přijde za mnou Hazz i se snídaní.
"Si brouček. Myslím, že kolem jedný." zas mi přijde divný abychom jeli prvně k Zaynovi a pak k Liamovi. Když každej pomůže jednomu bude to lepší.
"Lásko co kdybych napsal Liamovu, že mu pomůžu a ty pojedeš za Zaynem?" stejně si myslím, že Zee bude mít víc věcí než Li.
"Dobře, aspoň pak zajdeme na večeři" políbí mě a sedne si za mnou. Snad to na tu večeři stihneme, ale jelikož musíme nanosit nový nábytek a potom kluků věci, tak nevím jestli to stihneme. Ale je skvělý, že budou jenom kousek od nás a taky v domečku. Sice není tak velký jako ten náš, ale oni neplánují početnou rodinu jako mi s Louim.
Do: Liam
Li stavím se k tobě v 1?
Od: Liam
Jasně, ale potřebuju aby jste za půl hoďky byli u našeho baráku. Přivezou nám ten nábytek už teď. Budete moct?
Do: Liam
Určitě. v 10 jsme tam.
Tak teď mi to trošku přerušilo moje plány, ale co nadělám.
"Lásko budeš muset papkat rychleji, zavolám Gemmě jestli by tu nepohlídala holky. Za půl hoďky máme být u kluků před domem." políbím ho a zvedám se z postele.
"Oh. Dobře, ale Gemma asi nebude moct skus mámu." kývnu a podám si mobil.
hovor
A: Ahoj Loui co potřebuješ?
L: Budeme klukům pomáhat se stěhováním a tak mě napadlo jestli bys nepohlídala holky?
A: Moc ráda, ale nemám se k vám jak dostat.
L: Vyzvednu tě, kde jsi?
A: Dobře, jsem u Karen.
L: Za 10 min. jsem tam. Pá
S těmito slovy pokládám mobil a hodím na sebe tepláky. Mobil si dám do kapsy a jdu políbít mého broučka.
"Lásko? Neodvezl by jsi Lott s Fizzy domů?" pohladím ho po tváři a vezmu mu z ruky toust.
"Jasně, že jo" políbím ho a odejdu z ložnice, holky ještě nejspíš spí a nebo jsou zalezlé v pokoji. Nazuju si vansy, vezmu klíče a jdu mému autu. Fuck! Vzal jsem si Harryho klíče, budu muset jet jeho autem. I když máme úplně stejný auta Hazz nerad jezdí tím mím. Už mám zpoždění, ale Anne muselo být jasný, že se zpozdím. Snad.
Zatroubím, před domem Nialla. Myslím, že i on má odpoledne pomáhat klukům. Teda jestli zas nechrápe. Zapnu si rádio a otevřu Anne dveře.
"Ahoj Loui" obejme mě a sedne si, zavřu za ní dveře a jdu zas na své místo.
"Co, že tak na rychlo?" připoutá se a usměje se na mě, Anne mám moc rád. Vždycky jsem ji bral jako druhou mámu.
"Před chvílí Liamovi volali, že jim dovezou nábytek už teď v 10 no a my slíbíli, že jim pomůžeme. A Doris s Erniem nemůžu nechat dvojčatům." usměju se a zastavím na červenou. Nesnáším semafory, zbytečně zdržují.
ČTEŠ
Friends or Love [Larry]
FanfictionHarry je 19 letý kluk který se se svoji rodinou přestěhoval do Machcestru. Ze začátku se mu tu nelíbilo ale pak potkal pravé přátelé. Potká tu i svoji pravou lásku? Louis- 20 Liam- 19 Zayn- 19 Niall- 18