Part 19

416 28 0
                                    

Tak tady je další díl =33
Moc děkuji za 2,56K přečtení :O :*
____________
*pohled Louise*

Vzbudil jsem se dřív než Hazz, políbil jsem ho a šel objednat snídani. Oblèkl jsem si teplàky a Harryho tričko, otevřel jsem okno jelikož tu je fakt teplo na to že je listopad.

"Lou?"

"Ano zlato?"

"Proč nespíš je ještě brzo." zamumlal s hlavou v polštářích.

"Broučku je 9:05 a za chvíli nám donesou snídani." ten včerejšek mě tak unavil ze jsem spal tak dlouho, Harry se posadil na postel.

"Co budeme celý den dělat?"

"No chtěl jsem tě vzít na procházku, po obchodech a tak a nakonec se půjdeme podívat na eiffelovu věž."

"Vážně Hazz?" to je miláček vždycky jsem se sem chtěl podívat.

"Ano" políbil jsem ho a zrovna nám nesly snídani. Nechal jsem Harryho se obléct a odnesl snídani na balkón, jelikož je velký a venku je krásně tak budeme snídat venku.

"Lou ty máš mé tričko" konečně přišel a sedl si vedle mě.

"Jo" pustili jsme se do snídaně a pozorovali Paříż, lidí tu je fakt dost. Ten výlet na eiffelovku se náramně hodí, nádherné místo kde požádat o ruku osobu kterou milujete. Po snídani jsem šel zavolat mámě.

HOVOR

L: "Ahoj mami"
J: "Ahoj broučku tak jak se ti líbí v Paříżi?"
L: "Je to tu nádherné teď se jdeme projít a večer na eiffelovu věž."
J: "Tak si to užijte a pozdravuj Harryho Pá"
L: "Budu taky pozdravuj holky a tátu Pá"

Ukončil jsem hovor a šel se nachystat, tričko jsem si nechal jen jsem si dal ryfle, z kufru jsem si vytáhl mikinu a oblékl si ji.

"Hazz? Volal jsem mámě mám tě pozdravovat."

"Jo děkuju" Hazz byl v koupelně a upravoval si vlasy, vzal jsem si mobil a peníze a šel čekat na Harryho.

"Hazz máš všechno?"

"Ano" vylezl z koupelny, obuli jsme se a vyšli. Domluvili jsme se že koupíme nějaké dárky pro Anne a Gemmu a moji rodinu. Něco koupíme už teď, procházeli jsme různými obchody ale furt mě tu nic nezaujalo co bych mohl koupit sourozencům. Mámě s tátem už jsme vybrali takové ty drobnosti. Když jsme si nakoupili vše potřebné došly jsme k nejbližší restauraci na oběd. Lottie s Gemmou koupíme něco až to objevíme.

"Broučku co by sis dal dobrého?" vzal jsem si jídelní lístek do rukou.

"Hazz jelikož francouzky neumím tak nevím co tam je napsané" Harry si ode mě vzal lístek a překládal mi jídla, nakonec jsme si stejně vybrali pizzu a nějaký nápoj. Čekali jsme asi 20 minut než nám donesly jídlo, popřály jsme si dobrou chuť a pustili se do jídla. Sluníčko krásně hřálo hluk tu moc taky nebyl, když jsme dojedli, zaplatili jsme a šli zas na pokoj.

"Hazz nechceš se ozvat mámě?"

"Asi jo zavolám ji" lehl jsem si na postel a napsal Liamovi.

do: Liam*
Ahoj Li
Tak jak se se Zaynem máte?

Než Hazz dovolá budu si psát s Liamem

od: Liam*
Jéé kdopak se nám to ozval? :O Skvěle zrovna jsme na oslavě Zayna bratrance a jak si užíváte Paříž??

Friends or Love [Larry]Kde žijí příběhy. Začni objevovat