Part 6

1.2K 56 6
                                    

Tady je další část, nevím jestli zítra nějakou přidám, musím se učit na matiku. Takže pokud přidám tak nějakou krátkou ;)

............................

*Pohled Zayna*

Nechápu proč mě kuli tomu vezli do nemocnice, jsem vůl. Ležel na posteli a přemýšlel, najednou někdo zaklepal 

"Dále" nevím jestli to šlo slyšet. 

"Zayne já se ti hrozně moc omlouvám za to co jsi kuli mě prožil, je mi to hrozně líto" Cože vážně Liam za mnou přišel? Nijak jsem na to nereagoval, přišel blíž ke mě a posadil se na postel 

 "Miluju tě Zayna" a dal mi pusu do vlasů, vážně on mě miluje? 

"Taky tě miluju Liame" a přitáhl jsem si ho k sobě. 

"Moc mě to mrzí" omlouval se mi pořád, ale já byl šťastný že to je on kdo tu se mnou teď je 

"Zayne budeš se mnou..... chodit?" On-on se mě vážně zeptal! Byl jsem štěstím bez sebe a stáhl jsem si ho vedle sebe. 

"Oh, ano ano" a políbil mě, má tak úžasné rty. Už delší dobu sem toužil je políbit a konečně ta chvíle nastala. Leželi jsme spolu na posteli když najednou přiběhl Louis s Harrym.

 "Zayne je mi to ..." asi nemohl uvěřit že tu s Liamem ležím.

 "Oh bože" vypustil z úst Harry. 

"Vy spolu chodíte?" Louis to nejspíš nepochopil. 

" Ano, já jsem si uvědomil že miluju jenom Zayna a nikdo jiný mi ho nenahradí, a rozešel jsem se s Ninou. Zayn je stokrát lepší než ona" Oh, bože Liame. Já tě hrozně miluju.

 "Krucinál to jste mi nemohl někdo zavolat, já vás tu sháním jak magor a najednou mi volá Louise máma že jste v nemocnici. Ale jsem rád že jsme zas pohromadě" přilítl Ni a stěžoval si. Jak mu mám asi napsat když nemám mobil.

 "Jo kluci ještě bych vám chtěl něco oznámit, minulý týden na to nebyl čas, Harryho otec ho vyhodil z domu tak bydlí u nás." oh, chudák Harry. 

"Proč?" Nechápal jsem to proč by někdo vyhodil dítě z domu.

*Pohled Louise*

Jsem rád že jsou konečně kluci šťastní jako já s Harrym. No teď Harry asi není rád že ho vyhodili z domu kuli tomu že mě miluje. 

"Přiznal jsem to že chodím s Louisem a otec mě vyhodil" Je mi Harryho líto ale zase jsme rád že mi to řekl. A aspoň ho mám teď pod dohledem. Viděl jsem jak Harrymu ukápla slza, ani se mu nedivím. Rychle jsem ho objal a Harry se mi zabořil do ramene. 

"To nám je moc líto" Já vím Liame, Harry to zvládne. Já mu s tím pomůžu.

 "Kluci my už půjdeme, jsme unavení. Stavíme se zas zítra." Chtělo se mi hrozně spát. 

"jo jasně, běžte já tu se Zaynem zůstanu." Tak teď Liam Zayna nenechá nikdy samotného. 

"Kluci nehodili by jste mě domů" Jo málem jsem zapomněl že tu Ni je.

 "Jasně tak pojď" Rozloučili jsme s Liamem a Zaynem a šli jsme k autu. Sedl jsme si za volant a Hazz se posadil na místo spolujezdce a Ni dozadu. 

"A jsme tu, dobrou noc" po cestě jsme byli potichu. 

"Děkuju za odvoz, ahoj" Niall vystoupil a my mohli jet domů. Byl jsem tak unavený že jsem málem usnul. Po cestě jsem se soustředil na jízdu a Hazz se koukal z okna. Nebo jsem si to aspoň myslel. 

Friends or Love [Larry]Kde žijí příběhy. Začni objevovat