Tak tady je díl jak jsem slíbila :)
Sice měl být už o víkendu, ale neměla jsem náladu na psaní a ani mě nenapadalo o čem psát. Tak jsem napsala vždy jen pár vět a zase nic...
Je to nic moc, ale musím si ještě promyslet o čem budou další díly, protože vůbec netuším jak tento příběh skončí a jsem vám moc moc vděčná za 5k přečtení, je to neuvěřitelné ;) :')
Jste nejlepší
Momentálně mám víc naplánovanou Ziam ff :D ale tohle určitě brzy ukončím :/ a budu se věnovat zbytku povídek.
Ale byla bych ráda, kdyby jste mi pod tuto část napsali jak se vám tenhle příběh líbí :) byla bych fakt moc ráda.
A taky mi došla jedna maličkost tak jsem si projížděla příběh a zjistila jsem, že jsem úplně blbá...
Odpočítávala jsem to od PRÁZDNIN v tomto příběhu a o 4 měsíce později měli Larry výročí, no a tudiž to je v listopadu. Eh. No a tím pádem by měl být teď podzim ...
v příběhu to upravim, tak doufám, že to nevadí :/
-------------------
-Listopad-
*Louis*
Vzbudil jsem se celkem brzy, ještě není ani 7 hodin a já už jsem vzhůru. Vylezu z postele a jdu do kuchyně, aspoň jim tu nachystám snídani a zkontroluji malé. V kuchyni a obýváku roztáhnu závěsy a otevřu okno.
Opatrně otevřu do pokoje kde spí moji dva andílci, kdyby náhodou spali tak abych je nevzbudil. Ale mýlil jsem se ani jeden z nich nespí.
"Vy už jste vzhůru." Zavřu dveře a jdu k jejich postýlce.
"Neci tu být Loui! Já ci Miciho!" Natahuje ke mě ručičky Ernie a k němu se přidá i Doris.
"Tak co kdyby jste si vzali nějaké hračky a půjdeme se koukat na pohádku?" Usměji se na ně a vytáhnu je z postýlky. Každý si vzal jednu hračku, vezmu je za ruku a jdeme jsme do obýváku. Mám jediný štěstí, že v televizi zrovna Mickey hraje, nevím co bych jinak dělal.
"Hulááá!" Zaječí oba a posadí se na sedačku.
"Nachystám zatím snídani ano?" televizi trošku zeslabím a vydám se do kuchyně.
"Loui, pšt! Lušíš nám to." uculí se na mě Ernie, jen se nad tím usměju a vytáhnu ze skříně dvě misky. Z ledničky vytáhnu mléko, naliji je do misek a dám ohřát. Mléko se mi ohřálo, nasypu do misek kuličky a donesu jim to ke stolu.
"Šup pojďte se najíst. Mickeyho pustíme potom." Neposlechli mě, tak jsem to vyřeším po svém, vypl jsem jim televizi a odnesl je ke stolu, ale to byla chyba.
"My ceme pohádku. plosíííím"
"Potichu, až dopapáte kuličky tak si pustíme Mickeyho společně ano?" usměju se na ně, oba chvíli váhají, ale nakonec souhlasí. Jsou tak rozkošní, naliji juice do hrníčku a podám jim to. Jsou velice šikovní, ale to jen díky tomu, že se jim všichni furt věnují a učí je.
"Loui! Loui! koukej čo umím!" zaraduje se Ernie a rozhazuje okolo ručičkama.
"Jedňa, ďvě, či, čtiži." zatleská si sám pro sebe a já se nad tím jen usměji.
ČTEŠ
Friends or Love [Larry]
FanfictionHarry je 19 letý kluk který se se svoji rodinou přestěhoval do Machcestru. Ze začátku se mu tu nelíbilo ale pak potkal pravé přátelé. Potká tu i svoji pravou lásku? Louis- 20 Liam- 19 Zayn- 19 Niall- 18