Part 18.

461 31 4
                                    

!Půl roční výročí! 

*Listopad*

*pohled Harryho*

Ráno jsem se vzbudil a vedle mě ještě spinkal Lui, opatrně jsem vylezl z postele a šel mu nachystat snídani. Jsem zvědavý jestli to do dvou odpoledne vše stihneme, dnes máme výročí a pojedeme do Paříže, Lui se tam vždy chtěl podívat. Doufám, že mi nevadí, že tam letíme až na podzim. Rozhodl jsem se udělat palačinky s ovocem a k tomu domácí juice co jsme spolu včera dělali. Dodělal jsem poslední palačinku a dal ji na talíř, okolo jsem to ozdobil ovocem a čokoládou mu tam napsal: I ❤ Y svůj talíř jsem si nijak nezdobil, pak jsem nalil do dvou skleniček juice a vše naskládal na tácek. Nohou jsem si otevřel dveře a šel vzbudit toho mého andílka.

"Dobré ránko Boo" dal jsem mu malou pusinku na čelo a Lui se začal probírat.

"Dobré curly"

"Tady máš snídani do postele" další pusinka tentokrát už na ústa. Lui se kousek posunul abych si mohl lehnout za ním.

"Všechno nejlepší k vyročí Boo, ve 2 hodiny nám letí letadlo tak doufám že to stihneme" políbil jsem ho na tvář

"Tobě taky, miluju tě. Počkat co? Kam letíme?"

"Taky tě miluju a to je překvapení teď papej"

"Nemám se bát?"

"Nene" vážně se mi ty palačinky povedli.

"Dobře věřím ti a na jak dlouho tam jedem?"

"Na 14 dní, tak si nezapomeň sbalit vše důležité a ještě musíme za tvojí mámou."

"Fajn..." tak pokuď to zvladnem bude 'machři', když jsme dojedli odnesl jsem tácek do kuchyně a uklidil ho do myčky.

"Lui dáme sprchu?"

"Jasně!" zapnul jsem myčku a šel za Luim, vyslékli jsme se a vlezli do sprchy. Zapnul jsem vodu a vlezli jsme si pod ni. Umyli jsme se a vylezli ven, vážně nemáme moc čas.

"Broučku sbal si vše potřebné" omotal jsem si kolem pasu ručník a šel nám balit hygienu.

"Hazz? dáme si do jednoho kufru oblečení a do dalšího ostatní věci?"

"dobře" snad jsem na nic nezapomněl, Lui vyházel ze skříně snad všechno.

"Lui? Já to uklízet nebudu"

"Neboj, já jsem nemohl najít tričko" pomohl jsem mu dobalit oblečení a ostatní věci. Zabralo nám to asi 2 hodiny, naštěstí na oběd jdeme k Luiho mámě.

"Harry? Kde mám to šedý triko?"

"Už je sbalené broučku"

"Hm.. fajn vezmu si tvoje" vzal jsem naše kufry a odnesl je do auta.

"Lui? Vem prosim tě ty letenky z ložnice!" zavolal jsem na Luiho od auta, snad mě slyšel.

"Harry, můžeme už jet? Já mám hlad."

"Už zase, jo neboj. Vzal jsi ty letenky?"

"Ano" zamkl jsem dům a nastoupili jsme do auta, o dům se nám bude starat zatím Louise máma.

* pohled Louise*

Ten Harryho výlet se nádherně hodí k mému překvapení pro Harryho. Konečně jsme dojeli k mámě, zaparkovali jsme před domem a šli dovnitř.

"Mami jsme doma" už jsem slyšel holky jak sebíhali schody.

"Louisi! Harry!" už se na nás věšeli Daisy a Phoebe.

Friends or Love [Larry]Kde žijí příběhy. Začni objevovat