Kde jste?:O
Nějak klesá počet přečtení u dílů :((
Ale tenhle díl věnuji mému zlatíčku co ma dnes narozeniny:*
Nechtěla jsen nic napsat ale ten díl sem napsala hlavně pro tebe. :*
I ❤ Y !
______________
Pondělí
*Louis*
Takže teď tu budeme jen s Harrym, Doris a Erniem."Harry vztávej!"
"Ne ještě ne" přehodil si přes hlavu polštář a otočil se.
"Hele." sedl jsem si na něj a sundal mu polštář z obličeje, vzal jsem jeho ruce a dal mu je nad hlavu.
"Já chci spát"
"Ne nebudeš" letmo jsem ho políbil a začal ho lehtat. Svíjel se podemnou a ječel.
"D-do-bře!" vykoktal ze sebe a já ho přestal lehtat.
"Fajn"
"To si vypiješ Tomlinsone!" políbil jsem ho a slezl z něj, dal jsem si tepláky a šel vzbudit sègry.
"Princezny vstáváme." roztáhl jsem u holek závěsy.
"Šup musíte do školy" dal jsem jim pusinku na čelo a konečně se vzbudili.
"Nachystám vám snídani"
"Dobře" nechal jsem ji otevřené dveře a šel vzbudil Fizzy.
"Jé ty jsi už vzhůru, skoč prosím vzbudit Lottie nachystám vám snídani." Fizzy stála u skříně a vybírala si oblečení.
"Jasně" zavřel jsem dveře a odešel, šel jsem zkontrolovat ještě Doris a Ernieho a oba ještě spí. Nebudu je budit počkám až se vzbudí sami. Šel jsem do kuchyně připravovat snídani, vytáhl jsem hrnky a udělal nám kakao. Nakrájel jsem bábovku co jsme dělali o výkendu a vše dal na jídelní stůl.
"Holky?!" zavolal jsem na ně a šel si sednout ke stolu.
"Už jdem!" Zavolala na mě Fizzy a už sebíhali schody dokonce i s Harrym.
"Odvezeš holky do školy ty?" políbil mě Hazz na tvař a sedl si za mnou.
"Jojo. Pohlídáš Doris a Ernieho"
"Super" mrkl na mě a vzal si kousek buchty, doběhli všechny holky a posedali si ke stolu. Jsem tak rád že si Daisy a Phoebe rozumí a oblékají se stejně, poznal bych je vždycky.
"Loui jdeš?""Jo jasně, vzali jste si svačinu a pití?"
"Neboj." vstal jsem a šel se obout.
"A ani pusu nedostanu?!" zavolal na nás Harry a všechny holky dokonce i Lottie mu šly dat pusu, je to roztomilé."Loui?" vzal jsem si mikinu a šel za Harrym.
"Miluju tě ale jsi otravnej víš to?" políbil jsem ho a šel do auta, Hazz je otravnej ale nikdy bych ho nenechal odejít. Miluju ho. Zapl jsem rádio a vydal se na cestu do školy.
*Harry*
Louis je nejlepší přítel kterého můžu mít, uklidil jsem nádobí do myčky a šel zkontrolovat dvojčátka.
"Zalíčka už jste vzůhu." culili se na mě z postýlky a natahovali na mě ručky.
"Chcete si hrát?"
"Mám hvat." zbožňuju tyhla dva andílky.
"Tak půjdem se napapat a pak příjde Louis a budem si hrát" vyndal jsem je z postýlky a šel jim vybrat oblečení. Převlékl jsem je z pyžámka do teplàčků a trička a šly jsme do kuchyně.
"Ták copak si dáte broučci?" mohl bych jim dat taky babovku a kakao. Posadil jsem je ke stolu a podal jim talířek s bábovkou.
"Kuju" nalil jsem do hrníčka mlíko a dal ho ohřát.
"Kakao! Kakao!" podal jsem kakao ze skříňky a nasipal ho do hrníčku.
"Neboj" vzal jsem hrníčky a donesl jim je, posadil jsem se vedle nich a pozoroval je jak papají.
"Jsem doma!" připadá mi to jako bychom byly s Louisem manželé a Doris a Ernest jsou naše děti.
"Jsme v kuchyni"
"Co budeme dělat celý den broučci" přišel za námi Loui a všechny tři nás políbil.
"Můžem jít třeba na houpačky." podíval jsem se na Louise.
"Jo ale až později, chce se mi ještě spát." jsem ho mohl nechat spát a připravit holky já a né on.
"Tak pojď pustíme si televizi a Doris a Ernie si budou hrát. Prospíš se a pak půjdem ven"
"dobře" Loui vstal od stolu a skočil na sedačku, donesl jsem dvojčatům hračky do obýváku a oni si šly hrát.
"Zlatí posuneš se prosím" Loui se zvedl a já si sedl na kraj sedačky a Loui si lehl na mě.
"Miluju tě víš to Harry?" otočil se na záda a koukl na mě svými kukadly.
"Vím a taky tě miluju" políbil jsem ho a hladil ho ve vlasech, nastala zas ta chvíle kdy se oba díváme tomu druhému do očí a na nic jiného nemyslíme.
"Loui máš ty nejdokonalejší oči co jsem kdy viděl. Modré jako oceán. Ne jako dva kouzelné diamany" Loui zčervenal a usmal se.
"Děkuju ale ty tvé očka jsou krásnější. Jsou jako ty nejzařivější smaragdy." teď jsen zčervenal zas já.
"Nepřeháněj.... děkuju" konečně jsem zas spojil naše rty, jeho oči mě okouzlily.
"Jsi krásný Louisi. Ne ty jsi ještě nejkrásnější."
"Harry na tebe nemám" takovouhle chvilku romantiky a lichotek jsme už dlouho neměli.
"Louisi ty jsi to nejlepší co mě kdy v životě potkalo, nemůžu se dočkat na naši svatbu." znovu jsem ho políbil, nedokážu mu odolat.
"Taky se hrozně těším. Ne to ty si to nejlepší co potkalo mě." znovu mě políbil a objal mě kolem pasu.
"Oba" polibek jsem mu vratil ale asi po 10 minutovém koukání do očí mojí lásce jsem se podíval na dvojčata. Leží vedle sebe a hrají si s nějakými hračky.
10:00
"Lásko jdem na ty houpačky?"
"Jo tak já nám skočím pro mikiny a jdite se zatím obout" Loui mě políbil na tvář a odešel nahoru, vzal jsem dvojčata a šel je obout.
"Tak broučci taky máte." nasadil jim mikču a také se obul, mikinu podal i mě a mohli jsme vyjít na houpačky. Vzal jsem za jednu ruku Louiho a za druhou Doris. Louis držel zas mě a Ernieho. Teď jsme teprv vypadali jako rodina a šťastná rodina, brzy to tak bude. Naštěstí tu není moc dětí.
"Chceš se jít klouzat princezno?"
"Ano" vzal jsem ji do náruče a šli jsme ke sklůzavce. Louis šel s Ernestem na houpačku a já hlídal Doris na sklůzavce.
"Harry skočím nám pro něco na pití jo?"
"Jasně" vzal jsem Doris do náruče a šel s ní na houpačku, zbožňuju dětský smích.
"Baví vás to?"
"Ano!""Jsem tu." přišel Loui s dvěma kelímky kávy, možná bychon dnes mohli jet navštívit Jay do nemocnice i s Doris a Erniem. Aby je mohla zas vidět, myslím že by byla šťastná a oni určitě taky. Dnes nám to asi uż nevýjde jelikož v 13:30 máme vyzvednout Daisy, Phoebe a Fizzy. Půjdem tam zítra sami bez holek aby nás tam zas nebylo moc.
______________
Omlouvám se že je díl tak krátký ale já ho chtěla přidat ještě dnes a už se mi chce spát. No tak pokračování bude příště :)
Za chyby se omlouvám....
Zlatí byla bych ráda kdybys to okomentovala... :* :P :*
ČTEŠ
Friends or Love [Larry]
FanfictionHarry je 19 letý kluk který se se svoji rodinou přestěhoval do Machcestru. Ze začátku se mu tu nelíbilo ale pak potkal pravé přátelé. Potká tu i svoji pravou lásku? Louis- 20 Liam- 19 Zayn- 19 Niall- 18