Věnuji to všem co jsou nemocní přes prázniny stejně jako já.... :( :)
_______________________________
*Pohled Louise*
DEN ODJEZDU
Celá dovolená byla úžasná, Harry se před pár dny opaloval a usnul na sluníčku tak je spálený.
"Harry lásko vstávej musíme si sbalit"
"Loui to hrozně pálí"
"Tak si dem dát sprchu ano?"
"Ano" vzal jsem Harryho do náruče a odnesl do koupelny, vlezli jsme do sprchy a pustil jsem na nás studenou vodu aby to už Harryho tolik nepálilo.
"Je to lepší?"
"Ano, už to tolik nepálí" ještě chvíli jsme tam stály pak jsme vylezli a já Harryho namazal nějakým krémem. Šel jsem nám sbalit oblečení a Harry sbalil věci z koupelny. Měli jsme dobaleno a zbývaly nám ještě dvě hodiny než nám poletí letadlo. Přišel za námi Liam čekali jsme na Nialla, Zayna a Viky.
"Tak máte dobaleno?"
"Jo máme co vy?"
"Jojo, Harry pořád tě pálí záda?"
"Jo ale už ne tolik"
"Zayn šel s Niallem a Viky k ní pro věci." Donesly jsme si věci před hotel.
"Tak můžem jet na letiště." Zavolali jsme si taxi a jeli na letiště, Niall zařídil Viky letadlo aby mohla jet s námi i doma si to zařídil aby mohla být Viky u nich. Dojeli jsme na letiště odevzdali jsme zavazadla a šli do letadla. Seděli jsme všichni pohromadě. Teď to jen vyřešit u Harryho doma.
"Lásko? Podáš mi prosím sluchátka?"
"Jasně" podal jsem Harrymu sluchátka, Harry si nasadil sluchátka a opřel se o mě. Napsal jsem zatím Harryho sestře že jsme už v letadle a že jí zavolám až budeme doma.
"Harry broučku za chvilku přistáváme" hladil jsem Harryho po vlasech a snažil se ho vzbudit. Byl tak sladkej když spal. Vylezli jsme z letadla a šli si pro zavazadla
"Lui můžem jet s Viky s vámi?
"Jasně" dali jsme si věci do kufru a počkali jsme než přijede Liamův táta. Rozloučili jsme se s Liamem a Zaynem. Odvezli jsme Nialla a Viky domů, Nialla rodiče byli na Nialla pyšní že si přivezl Viky.
"Tak brouku jedem domů" máma říkala že má pro nás překvapení, tak jsem zvědavej. Dojeli jsme domů Daisy a Pheobe už na nás čekali před domem. Vzali jsme si věci a šli za nimi.
"Harry!" rozběhla se Pheobe k Harrymu. Tak jako vždy
"Lui" mám je hrozně moc rád.
"Chyběli jste nám" přivítali jsme se s holkami a šli za mámou, donesly jsme si věci na chodbu a šli do kuchyně, máma s Lottie chystali oběd a táta prostíral stůl. "Ahoj mami" přišli jsme k mámě a ta nás objala, mámu mam hrozně rád.
"Kluci mam pro vás novinku"
"Jakou mami?!"
"Našla jsem inzerát že nějaká paní tu prodává dům tak jsem jí zavolala a domluvila vám s ní zítra schůzku. Tady máš adresu a zítra v 14:30 tam mate dojet není to moc daleko od sud."
"Mami děkujeme moc a neboj zítra tam půjdem. Mám tě hrozně rád"
"Vážně moc děkujeme" máma je vážně úžasná měl jsem v plánu že si najdeme bydlení.
ČTEŠ
Friends or Love [Larry]
FanfictionHarry je 19 letý kluk který se se svoji rodinou přestěhoval do Machcestru. Ze začátku se mu tu nelíbilo ale pak potkal pravé přátelé. Potká tu i svoji pravou lásku? Louis- 20 Liam- 19 Zayn- 19 Niall- 18