Part 22

288 30 0
                                    

Omlouvám se že je díl až teď :(
Ale kuli škole jsem neměla čas psát...
__________
*pohled Harryho*
19:30
Dnes jsem venku vážně krásně a to je už půl osmé. Doufám že se Jay uzdraví a bude tu moct být s námi. 

"Loui za půl hodiny by jsme měli jít pro holky"

"Jojo a Fizzy ještě není doma?" jo to by mě taky zajímalo.

"Nevím myslím že ne, nechceš jí zavolat?" 

"Jo měl bych" Loui vstal a šel zavolat Fizzy, posadil jsem dvojčata na lavičku a zakryl pískoviště.

"Fizzy je za chvilku doma" vzali jsme dvojčata a šli dovnitř, vyzuli jsme se a šli do koupelny. Loui skočil dvojčatům pro pižámka a já zatím napouštěl vanu, vyslékl jsem je a posadil do vany. Dal jsem jim tam pár hraček a hrál si s nimi.

"Tobě to s těmi dětmi jde" klekl si vedle mě Loui a podal si houbičku s dětským mýdlem. Jednu houbičku dal i mě a umyli jsme dvojčata.

"Loui? Harry?!" skočila na nás Fizzy. 

"Ahoj princezno" políbil jsem ji a posadil si ji na klín.

"Chyběla si nám, s Harrym dáme spat Doris s Erniem a pohlídáš je chvíli ano?" podíval se na ni Loui a vyndal Doris z vany.

"Vy mě taky, jo pohlídám. Vy půjdete pro Daisy a Phoebe?"

"Jo" vstal jsem a vyndal z vany Ernieho, osušil jsem ho a dal mu pižamko. Odnesly jsme je do postýlek a zakryl jsem je, zavřel jsem jim tu okno a dal jim pusinku.

"Dobrou noc andílci"
"Doblou Haly" zhasl jsem, zavřel dveře a odešel. Loui na mě čekal už v obýváku a zrovna nesl Fizzy večeři.

"Můžem zlato?" otočil se ke mě Loui a šel za mnou, políbil mě a šli jsme se obout a obléct. Vyšli jsme ven a Loui mě vzal za ruku, už se nemůžu dočkat až je zas uvidím. Došly jsme k domu té holčičky a zazvonili.
"Ráda tě zas vidím Louisi" objala Luiho nejspíš té holčičky máma.

"Já vás taky, tohle je můj přítel Harry" podal jsem ruku té paní a ta ji přijala, Louis mluvil otevřeně já bych se bál.

"Těší mě Harry" pozvala nás k sobě, jen co jsme vešli dovnitř šel slyšet křik malých holčiček.

"Holky jsou nahoře jdite za nimi" vyzuli jsme se a šli po schodech nahoru, zaklepali jsme na dveře a vešli do pokojíčku.

"Loui? Harry!" zakřičela Daisy s Phoebe a běželi k nám, pořád jsou tak nadšené když nás vidí.

"Co tu děláte?"

"Přijeli jsme dřív abychom tátovi pomohli a byly s vámi. Tak se rozlučte a jdeme domů" holky se šli rozloučit s kamarádky a šli jsme dolů. Vzali si své věci a odešly jsme.
"Tak prý zítra jedete s tátem někam pryč"

"Jo vy nejedete?"

"Ne pohlídáme Doris s Erniem aby jste mohli být s tátem." usmál se na ně Louis a pokračovali jsme v cestě, Lottie říkala že Dan bude bývat déle v práci aby si nadělal hodiny a až se Jay vrátí aby mohl být pár dní s ní doma. Loui zastavili před domem a všichni jsme vystoupili, Phoebe mě vzala za ruku a šli jsme dovnitř.

"Holky skočte se vykoupat"

"Dobře" sedl jsem si na sedačku a pustil si televizi, Loui šel zatím připravit večeři.

"Harry co budem dělat?" posadila se mi na klín Fizzy.

"Chtěli jsme se s Luim koukat na televizi tak můžeš se dívat s námi" 

"Dobře" posadila se pohodlněji v mém klíně a podala si ovladač. 

"Tady se nese večeře" posadil se vedle mě Lui a položil tác s toasty na stůl. Hned jsem si jeden podal. 

"Můžeme koukat s vàmi?" už na nás skákali ty dvě opice.

"Jasně" děti mám hrozně rád a obzvlášť Louiho sourozence, chudák Ernest bude tu mezi samými děvčaty. 

"Tak až skončí film půjdete spát." mrkl na holky Loui a koukl na mě.

"Fajn" opřel jsem se o Louiho rameno, holky jsou do toho filmu fakt zažrané. Za hodinu by měl přijít Dan a holky by měli už asi spat.

"Holky šup do postele" vstal jsem a natáhl k nim ruce, vzal jsem je a šli jsme společně nahoru.

"Holky a co Loui?"

"Vždyť jde za námi" táhli mě do svých pokojíčků, Phoebe a Daisy si zalezli do postele. Dal jsem jim pusu na čelo.

"Dobrou noc princezny"

"Dobrou Harry" zhasl jsem, zavřel dveře a odešel jsem s Fizzy k ní do pokoje. Fizzy si vlezla do postele a já ji přikryl.

"Dobrou noc beruško" políbil jsem ji a šel zkontrolovat dvojčata, oba klidně spinkali.

"Loui?" zavolal jsem na Louise když jsem schàzel schody.

"Hm?" sedl jsem si za ním na sedačku.

"Ty žárlíš?"

"Ne... měl bych?!" on žárlí na svè mladší sestřičky, to je sladké.

"Jsem doma"

"Ahoj Lottie" pozdravili jsme ji zároveň.

"Kluci tohle je Jaymi můj přítel, Jaymi Louis můj bratr a jeho přítel Harry." podali jsme si ruku s Jaimym, vypadal mile a nejspíš mu nevadilo že jsme gayové. Ale myslel jsem si, že je Lottie s Filipem.

"Bude tu dnes spát. Tak my jdem nahoru" 

"Jo fajn" odpověděl ji Loui a zas se díval na televizi, za chvíli by měl přijít Dan.

"Loui ty žàrlíš!" zasmál jsem se a žďuchl ho do ramene.

"Nežárlím!"

"Fajn! Jdu si lehnout, dobrou" vstal jsem a šel do našeho pokoje, vyslékl jsem se a zalezl si do postele. Dnes se mi nechce umývat, umyji se ráno. Uslyšel jsem někoho jít po schodech, určitě je to Loui. Otočil jsem se zády ke dveřím a zavřel oči.

"Dobře máš pravdu žárlím, protože si s nimi a se mnou ne." políbil mě na krk.

"Promiň" převalil jsem Louise pod sebe a obkročmo si na něj sedl.

"Já to věděl. Miluju tě" políbil jsem ho a lehl si vedle Louise.

"Taky tě miluju" polibek mi vrátil a vysvlékl se ze svých jeanu a zalezl si za mnou. Přitiskli jsme se k sobě a usnuli.
__________________
Je to nic moc ale aspoň něco ;)


Friends or Love [Larry]Kde žijí příběhy. Začni objevovat