Part 7

982 54 8
                                    

*Pohled Nialla*

Když nás dovezli do hotelu, ukázali nám pokoje. Sice jsem měl pokoj sám, ale kluci byli hned vedle mě. Převlékl jsme se do plavek a šel jsem k bazénu a na chodbě jsem potkal Liama se Zaynem. 

"Ni počkej na nás Liam se ještě převleče" Aspoň tam nepůjdu sám. Harry s Louisem tam určitě už jsou.

 "Tak mužem" šli jsme ještě k baru pro nějaký pití. 

"Dobrý den, vzal bych si 5x tonik." Měl jsem štěstí zrovna tam byla nějaká pěkná slečna. 

"Hned to bude pane" chvíli jsme si ještě povídali, no spíš se mě vyptávala na něco. Ale bylo to roztomilý. 

"Tady, prosím." zaplatil jsem. 

"Jsem Viky." roztomilý.

"Niall" no asi se tu chvilku zdržím. Chvilku jsme si povídali je vážně krásná a moc milá.

 "Moc se omlouvám ale už budu muset jít." Nechtěl jsem odejít ale už na mě čekali kluci. 

"Nialle? Počkej ještě, dám ti svoje číslo a ozvy se mi. A pozravuj tvoje kámoše." Ona mi dala svoje číslo? Aww, ona je skvělá. 

"Jo jasně vyřídím, ale upozorňuju tě, ani s jedním z nich neflirtuj" nechci ji zklamat, musím ji upozornit. Kdyby to náhodou klaplo. 

"Jasně chápu, jsou roztomilý. Jsou pár viď? Tak jim vyřiď že jsou roztomilý" Ona je vážně anděl. Podala mi číslo a já šel za klukama.

 "No to to trvalo" mají být rádi že jsem někoho potkal. Už jsem to neřešil a šli jsme k bazénu. 

"Trochu jsme se zdrželi, šli jsme pro nějaký pití. A Ni se zakecal s nějakou barmankou. Byla celkem milá." Liame vážně? Je úžasná. 

"Jmenuje se Viky a dala mi svoje číslo." to jsem asi říkat neměl.

*Pohled Louise*

Ona mu dala číslo, tak to z toho něco bude. 

 "Nechcete jít do vody? Můžeme jít na surf." Tak to bych šel moc rad. 

"Jasně. Jdete?" nakonec jsme přemluvily i Zayna

 "Nevadí když se na vás budu jen koukat?" Oky. Lepší by bylo kdybys tam byl se mnou Harry.... 

"Ne nevadí" nemůžu ho přece nutit. Nechal jsem tam teda Harryho a šli jsme.

*Pohled Harryho*

Kluci mě tu nechali, viděl jsem že Lui nebyl moc rád. 

"Ahoj, máš tu volno?" opovaž se se mnou flirtovat! To nedělej nebo Lui zabije mě i tebe. 

"Jasně." Taková pěkná holka a je tu sama. 

"Jsem Anna" pěkné jméno.

 "Harry" doufám že se Lui nebude zlobit. 

Povídali jsme si celkem dlouho, tak jsem se dozvěděl že ji je 20 a žije tu od narození, a je sama. I ja jsem ji o sobě prozradil pár věcí, jen kromě toho že Lui je můj přítel. 

"A ty někoho máš Harry?" Jo radši ji to řeknu.

 "Ano, mám. Tamhle ten kluk na prkně je můj přítel" Doufám že jí nebude vadit že jsem gay. 

"Máš krásného přítele. A neboj se mě to nevadí." Je milá, doufám že si ji i Lui oblíbí. 

"Děkuju" bacha holka je jen můj. Koukat můžeš ale nešahat. Povídali jsme si ještě dost dlouho. Takže jsem ji poznal celkem dost a ona mě taky.

Friends or Love [Larry]Kde žijí příběhy. Začni objevovat