Nový díl je tu :3
Omlouvám se že je až tak pozdě, ale prostě mě nic nenapadalo. :(
No ale i tak ten díl stojí za nic.. :\
Tak se omlouvám :(
______________
*pohled Harryho*Vzbudil jsem se a nahmatal Louiho a přitáhl jsem si ho k sobě.
"Dobré ráno Hazz" myslel jsem si, že spal.
"Dobré" otočil se ke mě a přisál se mi na ústa.
"Copak budeme celý den dělat?" venku je vážně krásně, mohli bychom se jít někam projít nebo koupit ještě holkám nějaké věci.
"No mohli bychom se jít nasnídat." políbil jsem ho na krk a vylezl z postele a šel se obléct.
"Lou zlato" sedl jsem si k němu na postel a hladil ho po tváři.
"Už jdu" políbil mě na tvář a vylezl, počkal jsem než se oblékne a vydali jsme se na snídani. Zašli jsme do nejbližší restaurace a objednali si snídani. Přál bych si mít zas rodinu, myslím že i Lui by ji chtěl. Po snídani jsme se šli projít parkem a procházeli pár obchodů, procházeli jsme kolem obchodu s věcmi pro miminka
"Lou?" Lui se zastavil.
"Hazz já chci mít miminko." podíval se na mě těmi svými kouzelnými kukadly, přitáhl jsem si ho do obětí.
"Lou pořídíme si ho ano ?" vzal jsem ho za ruku a šli jsme se tam podívat, po delší době jsem viděl Luiho šťastného když se bavilo a dětech. Celé dopoledne jsme se procházeli městem, zastavili jsme se v pizzerii.
"Zlato máš velký hlad?"
"Ne, dáme si ji na půl?" sedli jsme si ke stolu a objednali si jednu velkou pizzu.
"Mohla bych si k vám přisednout?" přišla k nám nějaká slečna.
"Ovšem" sedla si na židli a objednala si, no někoho mi připomíná ale to nemůže být ona.
"Jsem Nina a vy?"
"Já jsem Harry a tohle je Louis můj přítel" náhoda že jsme ji tu potkali a není Francouzka.
"Jste spolu sladcí." usmála se na nás a zrovna nám donesli pizzu, vyptávala se na cokoliv a taky říkala že tu žije už dva roky. Je vážně ukecaná, ale to mi nevadí aspoň tu není ticho. Po jídle jsme se šli projít Nina nás tu trochu provedla a pak pozvala k sobě do bytu.
"Vážně vás neotravuji?" to spíš my ji otravujeme
"Ne, děláš si srandu?" než jsem stihl něco říct tak mě Lou předběhl.
"Pojďte dál" odemkla svůj byt a pozvala nás dál, má to tu vážně moc pěkné.
"Dáte si něco na pití?"
"Jestli máš tak nějaký juice"
"Jasně" sedli jsme si na gauč a čekali na Ninu, za chvíli přišla i s našimi nápoji. Dohodli jsme se že si pustíme nějaký film, Nina tam pustila nějakou komedii ale stejně jsme si povídali. Nina vypadá jako skvělá holka, chci ji víc poznat. Začal jsem se ji ptát na různé otázky třeba proč se přestěhovala zrovna sem. Zapojil se mezi nás konečně i Lou, je vážně skvělá. Má smysl pro humor a dokáže se zasmát i sama sobě.
*pohled Louise*
Zapípala mi SMS a psala Lottie.
od: Lottie
Lou prosím tě kdy se máte vrátit?
Máma je v nemocnici. no nechci vám kazit dovolenou, ale potřebovali bychom doma pomoct. :(
ČTEŠ
Friends or Love [Larry]
FanfictionHarry je 19 letý kluk který se se svoji rodinou přestěhoval do Machcestru. Ze začátku se mu tu nelíbilo ale pak potkal pravé přátelé. Potká tu i svoji pravou lásku? Louis- 20 Liam- 19 Zayn- 19 Niall- 18