Začínám se úplně ztrácet v měsících :( proto jsem si četla posledních pár dílů, tak to snad sedí :D
Jelikož jsem strašný člověk a do ničeho se mi nechce, je díl až dnes....
Omlouvám se, ale když tu nemám motivaci k psaní nových kapitol...
Je to jako psát jen pro sebe..*Harry*
17.11.
Jsem vážně rád, že tu máma zůstala a já si s ní konečně mohl popovídat, jako syn a matka. Sice tu Gemma nemohla zůstat tak dlouho jako máma, ale s Gemmou jsem strávil víc času za poslední dobu než s mámou.
"Teď už to tu zvládnete ne? Už budu ale muset jet. Ještě si musím jet něco zařídil, ale určitě zas co nejdřív přijedu." podám mamce kabát a obejmu ji.
"Budeme moc rádi." rozloučím se s ní a vydám se vzbudit Louise. Nejraději bych ho nechal spát, ale co by dělal večer.
"Loui broučku? Vstáváme." pohladím ho po tváři a odhrnu mu vlásky z obličeje.
"Napapáš se a půjdeme na procházku." políbím ho na ústa a on konečně odlepí očka od sebe.
"Tak dobře." zamumlá a přitáhne si mě k sobě, odhrnu z něj peřinu a vezmu si ho do náruče.
"Máš nachystané tousty s vajíčkem od mamky." usměju se a posadím Louiho ke stolu.
"Tak jdi zatím obléct dvojčata." koukne na mě Loui s plnou pusou a zasměje se. Jen kývnu, políbím Louiho na čelo a jdu k nim do pokojíčku.
"Zlatíčka? Půjdeme na procházku ano?" nojo, Ernie i Doris milují skládání puclíků. Takže jsou pak všude po pokoji pucle.
"Jo!" nechají všeho s čím si do teď hrály a rozběhnou s ke mě.
"Holky?" zavolám do jejich pokoje a posadím dvojčata na postel.
"Jo slyšeli jsme, jdeme se obléct." zavolá na mě Phoebe a zavřou si dveře. Ty holky.
"Tak si zatím sundejte tepláčky, dám vám jiný." usměju se na ně a ze skříně jim vytáhnu teplejší tepláčky, punčošky a mikinku. Jsem rád, že neprotestují s oblékáním. Někdy je dost složitý jim navléct jen blbou ponožku. Obléknu jim punčošky a podám jim tepláčky a nechám je obléct, jsou u toho vážně roztomilý když se soustředí aby si je oblékli správně.
"Mikinu." natáhne ke mě ručičky Ernie a já mu ji podám. Doris s mikinou pomůžu a pak už jdeme k nám do ložnice. Navléknu na sebe černou mikinu a z postele si podám mobil.
"Loui jsi?" nakouknu do koupelny, rukou si prohrábne vlasy a přes hlavu si dá mikinu.
"Jop" uculí se a vezme si Ernieho do náruče. Jsou si spolu hrozně podobní, dokonce oba neradi nosí ponožky. Ale Erniemu se aspoň dají donutit dát vždycky. Louis by bez ponožek chodil snad i v zimě, ale to má smůlu i kdybych mu ty ponožky měl k nohám přilepit. Vezmu si do náruče Doris a jdu k pokoji holek
"Holky, jdete?" usměju se na ně a jdu se obout."Broučku zvládneš si obout botičky?" posadím Doris na zem a podám ji boty.
"Ano." vezme si je ode mě a začne si je nazouvat. Loui mezitím obuje Ernieho a dá mu bundičku.
"Beruško, ještě bundičku." usměju se na ní a obleču ji.
"A kam půjdeme Harry?" přiběhne ke mě Phoebe a obleče si bundu.
"Půjdeme se někam projít." vezmu Doris za ruku a vyjdeme před dům.
"Lásko zamkni prosím." kouknu na Louiho a on jen kývne.
ČTEŠ
Friends or Love [Larry]
FanfictionHarry je 19 letý kluk který se se svoji rodinou přestěhoval do Machcestru. Ze začátku se mu tu nelíbilo ale pak potkal pravé přátelé. Potká tu i svoji pravou lásku? Louis- 20 Liam- 19 Zayn- 19 Niall- 18