Part 4

1.3K 82 6
                                    

Tady máte další díl :) jsem moc ráda že to čtete :)

Tento díl bych chtěla věnovat své BBF :* jsi úžasná, to díky tobě píšu ten příběh :3
___________________

*Pohled Harryho*

Poslal jsem holky aby si vzali ještě mikinu, jo jsem starostlivý, ale co.

"A když jsme u toho, ná tady máš můj svetr" poděkuji mu a políbím ho. Jsem tak rád že je jen můj. Obuli jsme se a vyšli ven, Phoebe mě vzala za ruku. Jsem moc rád že si mě oblíbila zrovna Phoebe .Jdeme pomalu parkem a já se nahnu k Luimu

"Chytíš mě aspoň za ruku?" Jo žárlím jsem hodně žárlivý typ, za ruku drží Daisy a mě ne, protože spolu blbnou.

"Jasně, promiň zlato" dá mi pusu na tvář a já už jsem spokojený. No šťastní jsme, ale ne rodina, jednou si ji s Luim určitě pořídíme. V parku potkáme Liama jak jde s nějakou holkou.

"Liame!" Daisy nemusíš na něj

řvát.. "Jé ahoj, nakonec hlídáte, jo kluci tohle je má přítelkyně Nina. Nino, Harry a Louis moji nejlepší přátelé" Byl jsem rád že Liam řekl nejlepší.

"Ahojky" připadá mi mile, ale je zmalovaná jak štětka.

"Jo a abych nezapomněl to je Daisy a Phoebe Louise sestry" Usmála se na holky a ty jí hned objímali. Asi se jim zalíbila, vzali ji za ruku a dělali s ní kraviny.

"Promiň, za holky, že ti ji přebrali" Liam vypadal šťastně. Ale co teprv Zayn?

"Ne to je v pohodě, Nina má moc ráda děti" Tak to mi chybělo aby mi převzala Phoebe a Daisy. Teď budu žárlit i na Ninu? Ne já to překousnu, jí znají sotva 5 minut a mě znají 2 roky. To je velký rozdíl. Procházeli jsme se asi 3 hodiny potom jsme uznali s Luim že už půjdeme domů.

"Holky už půjdeme, ještě si musíte napsat úkoly" holky se rozloučí s Ninou a můžeme jít. Já vím jsou to Luiho sourozenci ale mám je moc rád a starám se o ně jak o vlastní.

*Pohled Louise*

Než jsme došli do parku celou cestu jsme s Daisy blbli.

"Chytíš mě aspoň za ruku" a já poznal že Hazz žárlí ale je tak roztomilý

"Jasně, promiň zlato" dám mu pusu na tvář a on se usměje. V parku potkáme Liama s nějakou holkou, nepřipadala mi moc sympaticky.

"Liame!" Daisy zavolala na Liama a utíkala za ním, Phoebe se zatím držela Harryho.

"Jé ahoj, nakonec hlídáte, jo kluci tohle je má přítelkyně Nina. Nino, Harry a Louis moji nejlepší přátelé" To bylo milí od Liama že řekl nejlepší přátelé, myslel sem že řekne jen přátelé.

"Ahojky" usmála se na nás ale mě se to nelíbilo.

"Jo a abych nezapomněl to je Daisy a Pheobe Louise sestry" Koukla po holkách a ty za ní šly a hned ji objímali. To si děláš srandu než si oblíbili kluky to jim trvalo pár dní a jí ani ne po 2 minutách objímají.....

"Promiň, že ti ji holky přebrali" To je dobře aspoň si s Liamem můžeme popovídat.

"Né to je v pohodě Nina má moc ráda děti" Jako vážně Liame? Procházeli jsme se všude možně a pak jsme uznali že je čas jít domů

"Holky už půjdeme, ještě si musíte napsat úkoly" holky se rozloučili s Ninou a mohli jsme jít.

"Tak ahoj, zítra" po cestě jsme holkám koupili tu slíbenou čokoládu a šli jsme domů.

Friends or Love [Larry]Kde žijí příběhy. Začni objevovat