Part 8

722 57 1
                                    

*Pohled Zayna* 

Ráno jsem se vzbudil docela brzo. 

"Zayne. Otevři!!" vylezl jsem z postele a u dveří stál Niall. 

"No to je dost!" a kde je vůbec Liam? 

"Zayne půjdeš se mnou prosím něco vyřídit?" co? já chci spát.

 "Jo a Liam je u mě na pokoji a čeká až se Viky vzbudí. Je to ta barmanka, no výš její otec ji bije a málem ji znásilnil. No a já chci aby se mnou mohla být na pokoji a potom pojede s námi domů. Tak honem pojď." Jo, je toho na mě moc, ale ok. Obléknul jsem se a mohli jsme jít.

*Pohled Liama*


Krásně jsem se prospal. Zayn ještě spí tak ho nechám.

 " Liame prosím počkáš tu s Viky?" přiběhl ke mě Ni a odvykládal mi vše co se včera stalo. Nakonec jsem souhlasil a vešel do pokoje. Viky tam ležela v posteli a spala. Posadil jsem se kousek od postele na křeslo a projížděl web. 

"Ni!?" asi jsem ji vylekal. 

"Dobré ráno. Jsem Liam, Nialla kamarád, nemusíš se bát. Ni šel něco vyřídit. Máš tu prý počkat." Doufám že jsem ji nijak nevyděsil. Posadil jsem se vedle Viky na postel. 

" Chtěla bych vidět tebe kdyby ses probudil a měl jsi v pokoji cizího kluka jak bys reagoval" To by mě zajímalo taky. 

"No promiň, ale tvůj přítel mi řekl, že tu mám čekat" I když ji neznám chci pro ni to nejlepší je milá holka zaslouží si to.

"Ni není můj přítel. Je to jen kamarád." aha kamarád taky rád. 

"To si necháš takového kluka uniknout? Udělal by pro tebe vše" Trochu Niallovi pomůžu.

 "Vážně?" myslíš že bych ti lhal? 

"Jasně. Vždyť už zařizuje věci abys mohla být s ním tady. A pak s ním domů " vyklopil jsem to na ni celkem rychle. 

"Vážně? Asi máš pravdu, udělal by pro mě vše abych se měla líp" Konečně si to uvědomila. Chvíli jsme si povídali. 

"Jé ahoj. Už jste se asi poznali." A to musím už jít. Slíbil jsem Zaynovi že se půjdeme potápět. 

"Tak já už jdu. A Viky nezapomeň na to co jsem říkal" zvedl jsem se a šel za Zaynem.

 "Lásko omlouvám se ale udržel jsem se." Byl už připravený. 

"Jen se převleču a můžeme jít" šel jsem si dát plavky.

 "Tak a můžeme." Vzal jsem Zayna za ruku a šli jsme k vodě. Půjčili jsme si ploutve s brýlemi a šli se potápět.

*Pohled Louise*

"Hazz, sluníčko vstávej" přisunul jsem se k Harrymu a políbil jsem ho do vlasů. 

"Loui, mě se ještě nechce" chtěl jsem ho dnes vzít někam ven. 

"Hazz broučku. Půjdeme se nasnídat a pak tě vezmu ven." sice nevím ještě kam ale něco spolu vymyslíme. 

"Tak jo." pohladil jsem ho po tvaři a lehce ho políbil na ústa. Vylezl jsem z postele a stáhl s Harryho peřinu.

 "Louisii ještě chvíli" vytáhl jsem ze skříně oblečení a hodil to po Hazzovi. 

"Hazz oblékat" on poraženě vstal a začal se oblékat. 

"Tak a můžeme jít" Hazz vzal moji ruku do té své a šli jsme na snídani.

Friends or Love [Larry]Kde žijí příběhy. Začni objevovat