*Pohled Louise*
Ráno mě vzbudila nádherná vůně a taky smích, vylezl jsem z postele a šel dolů.
"Dobré ráno"
"Dobré" posadil jsem se ke stolu a Harry nám podal snídani.
"Můžu si jít hrát?"
"Jasně" sklidili jsme nádobí a šli se dívat na televizi.
*Pohled Harryho*
Seděli jsme u televize a povídali si bylo to příjemné dopoledne, Terezka si hrála s hračky.
"Tati, tati uděláš mi pití"
"Jasně, ale buť potichoučku Lui usnul" vstal jsem a šel udělat Terezce pití. Terka si šla hrát a já připravovat oběd, Lui pořád spal na gauči, nechápu ho před chvíli vstával. Nachystal jsem si potraviny a pustil se do vaření, rozhodl jsem se udělat řízky.
"Už to bude?"
"Vydrž princezno, nikdo mi tu nepomáha tak to ještě chvilku bude trvat"
"Já ti pomůžu" Nechal jsem Terezku obalovat řízky a já je smažil.
"Pomůžeš mi udělat kaši?"
"Ano" podal jsem Terce židli abych jí mohl pomoct, postavil jsem se za Terku a dělali jsme kaši.
"Dáš prosím příbory na stůl?"
"Ano" naložil jsem na talíře oběd a položil je na stůl.
"Lásko budeš obědvat?" klel jsem si k Luimu a hladil ho po vlasech.
"Jo" pomohl jsem mu vstát a šli jsme jíst, celou dobu se v tom vrtal a snědl tak dvě sousta.
"Lui je ti něco?"
"Asi ne, jen nemám chuť" vstal a šel si zas lehnout, s Terezkou jsme to dojedli a šli za Luim. Posadil jsem se vedle Luiho a on si mi lehl na nohy, Terezka si vlezla k Luimu pod deku. Pustili jsem tam nějakou pohádku, stejně jsem pořád sledoval svoje zlatíčka.
"Lui zlato?" dneska nám mají dovést nábytek k Terči do pokoje.
"Lui?" usnul, je tak sladkej. Vytàhl jsem si mobil a zavolal Liamovi.
"Li? Pomůžete mi s něčím?"
"Jo jasně, s čím?"
"No Luimu není dobře a dneska mají dovést nábytek k Terezce do pokoje"
"Oky, za 20 minut jsme tam"
"Děkuju"
Vzal jsem Terezku do naruče a odnesl ji k nám do pokoje, Louis pořad spal. Nechtěl jsen ho budit tak jsem ho odnesl taky do postele. Do chvilky došel Liam se Zaynem.
"Kde máš princeznu?"
"Spí s Luim nahoře" šel jsem nám udělat kávu a sedli jsme si ke stolu.
"Už jsou tady" Zayn je celej natěšenej z toho nábytku.
*Pohled Louise*
Vzbudil jsem se u nás v pokoji a vedle mě spal můj malý andílek, hrozně mě bolí hlava. Šel jsem dolů, Harry stal u linky.
"Ahoj"
"Ahoj, promiň jestli jsme tě vzbudili ale kluci to chtěli postavit sami."
"Ne to je v pořádku, šel jsem si jen pro pití bolí mě hlava" šel jsem si nalít vodu.
"Tak šupej do postele, uvařím ti čaj"
"Harry.."
"Žadný odmlouvaní, šup" pleskl mě přes zadek a ja šel nahoru, vlezl jsem si do postele a zapl si televizi, Terezka pořád spinkala.
ČTEŠ
Friends or Love [Larry]
FanfictionHarry je 19 letý kluk který se se svoji rodinou přestěhoval do Machcestru. Ze začátku se mu tu nelíbilo ale pak potkal pravé přátelé. Potká tu i svoji pravou lásku? Louis- 20 Liam- 19 Zayn- 19 Niall- 18