*Pohled Harryho*
Tak a je zas pondělí, sice do školy chodím rád, protože jsem tam s přáteli ale dnes se mi vůbec nechce.
"Zlatíčko, stávat" mamka mě vždycky budí i když sem jí říkal, že to zvládám sám!
"Mě se dnes nechce..." odmlouval jsem a zakryl se peřinou až po uši.
"Žádný takový, běž se nachystat a nasnídat." mamka ze mě stáhla peřinu a vytáhla mě z postele do koupelny. Tak sem si vyčistil zuby, prohrábl si vlasy a šel na snídani. Sedl sem si ke stolu, koukl na hodiny a zjistil sem že je už 7:20
"To jste mě nemohly vzbudit dřív?" vzal sem si rohlík a šel se obout
"Ale bratříčku ty si říkal že se přece budíš sám." Smála se mi Gemma, ani nechápu proč je tak brzo vzhůru když má dnes volno. No radši to řešit nebudu. Rozběhl sem se a spěchal k Liamovi.
"To je dost že jdeš, ještě musíme vyzvednout kluky." Liam byl jeden z mích kamarádu, mám ho moc rád. Došli jsme k Zaynovi a už jsme viděli z dálky Louise a Nialla. No spíš jsme je ani pořádně neviděli, ale spíš slyšeli. Když jdete s těma dvěma ven vždycky je legrace. Zayn měl zas jiný účes jak je u něj známo. Obléká se co nejlíp aby se Liamovi zalíbil.... sice to nepřizná, ale já poznám když je někdo zamilovaný. Ale Zayn se mu to bojí říct a nechce abych se mezi ně pletl. No dobře aby jste pochopili jací jsou moji přátelé tak vám to řeknu. Niall je ten vtipný a vždy veselý, je Ir a přibrali jsme ho mezi nás protože se nám líbilo že je pořád tak veselý. Louis je ten krásný kluk s modrými studánky, jeho očím se nedá odolat. Letí po něm snad každá. Liam je takový "daddy" stará se o nás, no a Zayn je ten "badboy" má krásně černé vlasy, je okouzlující. No a já sem takový no jak to říct, když sem nastoupil na tuhle školu byl sem takový tichý a kluci mě pak změnili, jsme hrozně užvaněný. Ale klukům se to líbí, aspoň když je někdo se mnou tak tam není nikdy ticho. Teď máme matematiku, ten předmět mě nebaví, ale jsem rád že je tu se mnou aspoň Louis a Zayn. Liam s Niallem mají angličtinu. Zazvonilo a my si šli sednout úplně dozadu, učitelka stejně ví že nedáváme pozor, občas když je to důležitý tak Zee dává pozor a píše si poznámky a pak nám je dá opsat. Vždycky se hrozně smějeme a narušujeme hodinu, nebo jsme na mobilech. Liama s Niallem angličtina baví takže jsou vzorní žáci v tom předmětu. No hurá skončila hodina.
"Harry, Louisi, Zayne!" co zas chce, zvedli jsme se a šli k jejímu stolu. Louis stál radši za mnou protože se hrozně smál, říkal že vypadá jako nějaký skřítek. Byla opravdu malá a nosila vždy drdol.
Tak co říkáte na 1 díl ??
Je krátký, ale jen chci vědět jestli se líbí :)
Hvězdička a follow potěší :3
ČTEŠ
Friends or Love [Larry]
FanfictionHarry je 19 letý kluk který se se svoji rodinou přestěhoval do Machcestru. Ze začátku se mu tu nelíbilo ale pak potkal pravé přátelé. Potká tu i svoji pravou lásku? Louis- 20 Liam- 19 Zayn- 19 Niall- 18