Part 5

1.1K 67 5
                                    

Rozhodla jsem se napsat ještě dnes 1 díl. :* Tento díl bych chtěla věnovat: Viktorce :3 a Máji
____________
*Pohled Louise*

"Sluníčko vstávej" šeptal jsem na Harryho.

"Honem" vstal jsem a šel se oblékat do koupelny. "Loui? Pučíš mi prosím, tvoje trenky? Včera jsem si nebyl pro věci" Ježiš já úplně zapomněl.

"Jop" vyšel jsem z koupelny ve skříni jsem vytáhl 2 trenky a jeaeny, a hodil je po Hazzovi. Když jsme byli oblečeni, vzali jsme si věci a mohli jsme jít.

Došli jsme k Liamovi před barák a už tam čekal i s Niallem a Zaynem.

"Čau kluci, můžem jít" přikývli jsme a šli do školy. 1 hodinu mám fyziku s Niallem.

"Tak třído dneska budu celou hodinu zkoušet" Si dělá srandu ne?

"První k tabuli půjde...... Louis Tomlinson" Jako vážně, to je hajzl.

"A vem si sešit"

*Pohled Harryho*

V šatně jsem si vzal věci a šel jsem na hodinu Italštiny. Jsem tu sám, tak si budu psát s Luim je to tu nudný.

Do: Miláček  Ahoj, mrkvičko :3

*Pohled Louise*

Kurva někdo mi píše, bude muset počkat. Když mě ten dědek dozkoušel mohl jsem si jít sednout, vida dostal jsem za 2. Přišla mi SMS od Harryho.

Do: Brouček Promiň, byl jsem zkoušený, a jak pak se máš?:3

Od: Brouček: chybíš mi moc :* a copak si dostal?

Do: Brouček: taky mi chybíš:3 mám za 2, doufám že dáváš pozor! :D

Od: Brouček:  nedokážu se soustředit, furt musím myslet na tebe..

To je láska. Konečně konec hodiny, to uběhlo dost rychle. Teď máme dějepis s Louim a Zaynem, ten referát máme mít až na čtvrtek takže v pohodě. 

"Ahoj zlato" políbil jsem ho na tvář a posadil jsem si Louiho na klín.

 "Jak pak si se měl Zayne" ani nevím co Zayn měl. 

"Celkem fajn, aspoň jsem se prospal " Nojo Zayn většinou 1 hodinu prospí. Zazvonilo, já dal Louimu pusu pro štěstí a sedl si před něj. 

Hodina utekla celkem rychle ani nevím co jsme dělali.

V ŠATNĚ

*Pohled Harryho*

"Loui jdeš za tím Zaynem?" musím si něco vyřídit doma a nerad bych aby u toho Loui byl kdyby to dopadlo špatně. 

"Jo, jdu a kdyby něco tak mi napiš a dojdi k nám jo? A počkej na mě na zahradě, naši se vrátí až večer tak se neboj" Takže když se něco pokazí tak mám kde být.

V PARKU

*Pohled Louise*

  Šel jsem do parku, určitě chce Zayn řešit Liama.

"Ahoj" začal jsem takhle ani nevím jak mám reagovat."Ahoj Loui" Nepřipadá mi moc smutně. "Lou? Chodí Liam s tou Ninou?" Ježda co mu mám říct, já nechci aby byl smutnej ale zase mu nemůžu lhát. "No.... jo včera jsme je potkali v parku....." Viděl jsem jak Zaynovi ukápla slza. "Zayne? Tak si s ním promluv a řekni mu co k němu cítíš, já vím že to třeba nepůjde tak lehce ale já jsem tu vždy pro tebe." Zayn se mi vrh do náruče a plakal."Koukni na mě" Otřel jsem mu slzy a on se na mě podíval. "Ano?" Doufám že tím nic nepokazí. "Dnes si promluv se Liamem a řekni mu co k němu cítíš a kdyby to nedopadlo dobře, tak hned dojdi ke mě domů ano?" Kouknu se na něj s nadějí. "Ano" jsem rád že bojuje.

Friends or Love [Larry]Kde žijí příběhy. Začni objevovat