Takže nový díl je tu... i když píšu spíš pro sebe:(
Ale moc moc děkuju za 4,16k přečtení :O :O ♥♥♥
Ani sem si nemyslela, že bude mít takový úspěch :O
Děkuju ♥♥
______________
*Pohled Louise*
"Harry asi bychom měli jít pro holky do školy" Harryho to nějak začalo bavit, pobíhá tu s nimi jako blázen."Dobře, co kdyby jsme jeli k večeru k nám?"
"Jo můžeme, ale pojďte už" vzal jsem Doris do náruče a šli jsme do školy, hrozně moc se těším až budeme mít své dítě.
"Lásko jdete?" Harry je jako malé dítě.
"Jo už jdeme" doběhne nás a vezme mě za ruku, možná bychom fakt mohli jet s holkama na týden k nám aby si táta odpočinul a pořádně se vyspal.
Došli jsme ke škole a holky na nás už čekali před školou.
"Harry! Loui!" běželi za námi Daisy a Phoebe.
"Ahoj princezny." přivítá se s nimi Harry.
"Co by jste řekli kdybychom jeli k nám domů a tátu nechali doma."
"Jo! Jo! Tak jdeme!" skáčou a tahají nás za ruku pryč od školy. Vlastně ani nevím kdy končí Fizzy a Lottie, ale domů určitě trefí.
*doma- 16:00*
"Tak holky sbalte si a v 17:30 odjíždíme" dohodli jsme se s holkami, že pojedeme k nám a všechny souhlasili. Teda Lottie se moc nechtělo ale když jsem ji povolil že může jet i Jaimy souhlasila.
"Lottie?""Jo?" zastavila se u našeho pokoje a poslouchala mě.
"Jaimy přijde sem?" moc se mi ho nechce brát k nám, ale třeba bude fajn.
"Jo"
"Lottie sbalíš Doris a Erniemu věci s sebou? Prosím."
"Jasně" usmála se a k dvojčatům do pokojíčku. Vzal jsem si mobil a šel za Harrym do pokoje.
"Lásko?" otevřel jsem dveře a Harry ležel na posteli zachumlaný v dece.
"Broučku vstáváme." vlezu si za ním na postel a hladím ho po zádičkách.
"Šup šup" chtěl jsem mu dát pusinku na tvář ale on si mě stáhl k sobě.
"Ale já nechci" zamumlá a víc si mě k sobě natiskne
"Tak se budeme chvilku mazlit jo?" dám mu malou pusinku na nos.
"Tak jo." zakryje nás oba dekou, ale furt mě drží.
"Hazzy pustíš mě prosím?"
"Ne, ne ty mi utečeš" trochu stisk povolí a já mohu hned líp dýchat, nikdy bych mu neutekl.
"Neuteču, ale už mě pouštět nemusíš chci být s tebou pořád" takhle bych dokázal ležet celé dny. Je to krásný pocit ležet v obětí osoby kterou milujete a výte, že ona vás taky miluje.
"Já taky" políbí mě a zavře znovu oči.
"Lásko pojď už musíme" začnu ho pusinkovat všude kde jen mohu.
"Tak dobře" dá mi velikou pusu a pustí mě z obětí. Vylezem z postele a jdem dolů.
"Holky můžeme jet?" všechny sedí u televize, dokonce tu je i Jaimy.
"Jasně" zvednou se a jdou se obout, ještě jsme nedomysleli to, že se do auta všichni nevejdeme. Budem muset jet na dvakrát .
"Do auta se všichni nevejdeme tak tu bude muset někdo počkat." nenapadlo mě to, jinak bychom přijeli dvěma auty.
ČTEŠ
Friends or Love [Larry]
FanfictionHarry je 19 letý kluk který se se svoji rodinou přestěhoval do Machcestru. Ze začátku se mu tu nelíbilo ale pak potkal pravé přátelé. Potká tu i svoji pravou lásku? Louis- 20 Liam- 19 Zayn- 19 Niall- 18