O günün ardından tam bir hafta geçmişti. Mete pisliği ve anası olacak o feride karısı tam bir haftadır gözükmüyorlardi. Eve uyumaya geliyorlardı bir tek. O zaman o pislik suratlarıni görebiliyorsam görmek zorunda kalıyordum. Konuşmaya ve benimle uğraşmaya bile fırsatları yoktu. Neydi onların bu kadar işleri anlamış değildim.
Cem ile çıkmaya başlamıştık. Herşey çok güzel gidiyordu. Zengin züppe dediğim, adının kaan olduğunu öğrendiğim çocuk çıkmamıza büyük tepki vermişti. Fazla da büyük sayılmazdı. Kaan, Cem ile beni el ele görmüş, hızla orayı terk etmişti. Neden böyle tepki vermişti? Maddi durumumdan ve ailevi sorunlarımdan kardeşine yakıştırmamış miydi beni? Cem Kaan'la konuşmaya çalışmış fakat Kaan denilen o zengin züppe Cem i görmemezlikten geliyordu. CANI CEHENNEME .
İçimden küfürler savurup yattığım yataktan doğruldum. Telefona baktığım da saat sabahın 9 ydu. 8 de kalkmış üstümü herşeyimi hazırlamış yatakta düşüncelerimle savaşıyordum. İşe gitmeme daha bir saatim vardı.
Ciğerlerimin yanıp kavrulduğunu farkettim ve mutfağa doğru pıtı pıtı adımlarla yol aldım.
Bardağa suyu doldurdum, tezgahin üzerine oturup yudumlamaya başladım. Gerçekten şu an ciğerlerim bana oturmuş şükür namazi kılıyor olabilirlerdi.
İçeri ye Feride cadolozu girdiğinde hemen bardağı tezgahin üzerine bırakıp mutfaktan çıkarken suratım sert cisme çarptı . Kafa mi kaldırmama bile gerek yoktu. Mete'den başka kim olabilirdi?
Saçımda bi acı hissettiğimde arkaya doğru sendelendim. Feride arkadan saçımı, Mete'de önümde durmuş, eliyle çenemi tutmuş üstüme yürüyordu. Ağlamayacaktım. O pislikler için ağlamayacaktım.
O kadar acı çekmiştim ki bunlar onların yanında halt etmişti.
" Bak güzelim, farketmişsindir bi kaç gündür ortalıkta yokuz. Neden? Benim biricik üvey kardeşim rahat etsin bizi de rahat ettirsin diye. Feride anneciğin sana zengin koca buldu. Çok sevindin değil mi? "
dediğinde çenemde ki elini daha çok bastırarak, ağzımdan bir inilti çıkmasına neden oldu. Beynim adeta uğulduyordu.
Saçımda ki elin. daha çok saçlarıma hakim olduğunu anladığımda arkamda ki sesin ne dediğini idrak etmeye çalıştım.
" Sevinmez mi abisi. Evlenicek bizi de rahat ettiricek değil mi canım kızım ha? " dediğinde sertçe saçlarımdan elini çekti ve Mete'nin yanına geçti . İstemsiz olarak ellerim saclarima gitmişti . Saç derimin sızladığını bariz hissedebiliyordum.
" Siz ne-ne d-dediğinizin f-farkında misiniz? Ne demek zengin koca ya? Siz şerefsizlıkte level atlamışsiniz lan " dememle yanağıma sert bir tokat yemem bir oldu.
" Bana baksana sen. Senin lafınla hareket edecek birine mi benziyorum ben ha? Akşam eve müstakbel koca adayın gelecek erken gel ve hazırlan. Güzel bir kız ol. Bi de bu gün işi bırak çünkü bir daha gitmeyeceksin kızım anladın mi ." dediğinde Mete'ye dönüp
" Birak o anlamıştır oğlum " dedi ve pis pis gülüp mutfaktan çıktı şıllık karı.
Mete hala gözlerimin içine bakıyordu. Gözlerinde ne vardı? Hüzün? Acıma? Anlam veremiyordum .
Hızlıca elini çenemden çekti. Elim çeneme gittiğinde istemsiz olarak çenemi ovuşturuyordum. Kesin morarmıştı çenem . Tekrar kafami kaldırdığımda acınan gözlerle Mete bana bakıyordu.
" Hiçbir şey demeyecek misin?"
dediğinde,
" ne dememi bekliyorsun ? " dedim ve yüz hatlarını çözmeye çalışıyordum. Ağzımdan çıkacak cevabı merak ettiğini bariz belli ediyordu.
Gözlerinin içine dik dik bakarak,
" Hadi ama Mete , sizin sözünüzü dinleyip evleneceğimimi düşünüyorsun? Daha 18 ıme yeni girdim ne evlenmesinden bahsediyorsun? Seni ve o kadını ciddiye aldığımı mı sanıyorsun ? Ulan siz kimsiniz ki? " dememle yanağımda bir sızı daha hissettim. Yediğim kaçıncı tokattı bilmiyorum ama işlemiyordu artık.
Kafa mi kaldırıp dolan gözlerimle gözlerine baktım. Yüzünde pişmanlık ve hüzün vardı. Anlamaya çalışıyordum. Belki de yalnış anlıyordum. Yüz hatları kusursuz denilecek kadar güzeldi. Piçliği bu güzelliğini örtüyordu.
" Bana acıyarak bakma. Burda acınacak bir durumda olan kişi varsa o da sen ve o cadoloz anan " diyerek alayla karışık bir gülümseme çıktı dudaklarımin arasından.
Mete kafasını kulağımın yanına getirdi. Kokumu içine çektiğini anlamayacak kadar salak değildim. Kulağıma nefesini vererek sözüne başladı ;
" Sana değil. Kendime acıyorum. Bakireliğini ben almalıydım, seninle evlenecek olan adama bırakmamalıydim. "
dediğinde yanımdan uzaklaşmak için arkasını döndü. İki adım atıp durdu ve nefesini dışarı vererek sözüne devam etti . Şimdi kusursuz sırtı bana dönüktü . Vücudu gerçekten güzeldi. Kaslı denicek gibiydi. Abartıda değildi ama tam idealdi. Tek bir sorun vardı Mete piçini daha da piç yapıyordu o vücudu. O kalın ve boğuk çıkan sesiyle düşüncelerimden ayrıldım.
" Cem'le de aranda her ne varsa bugün son bulsun Ada Yarım umarım açıklayıcı olmuştur . " dedi ve kendinden emin adımlarıyla yanımdan uzaklaştı.
Bedenim kas katı kesilmişti. Biriyle yatmak kelimesi bile midemi bulandirmaya yetiyordu. Hele ki bu Meteyse daha da çok bulanıyordu.
Hemen odama gidip paralarımi ve telefonumu alıp evden çıktım. İyi ki önceden hazırlanmıştım yoksa yetişemezdim. Zaten bu gün son du değil mi ? Ne yetişememesinden bahsediyordum ben? Ayakkabilarimi hızla ayağıma geçirdim ve hızla Cafe'nin yolunu tuttum.
Z-zengin m-müstakbel a-adayın.
E-evleneceksin.
B-bizi k-kurtaracaksın .
Beynimde yankılanan sorulara kafa tutmaya çalışsamda başaramıyordum. Cafe nin önüne geldim, elimi kapı kulpuna atacağım sırada elim boşluğa geldi. Neden iki tane kapı kulpu vardı? Ayaklarım yere neden basmıyordu? Yer neden kayıyordu ki? Heyelan felan mi oluyordu?
Neden sabah olmasına rağmen heryer karanlıktı? Daha fazla dayanamadım ve bir ' gümm! 'sesiyle yere yılıverdim.
!
ŞİMDİ DAHA ERKEN YAYINLICAKTİM AMA Bİ KAÇ İSİM ÇIKTI. BUNUN İÇİN ÖZÜR DİLERİM. EVET 5 VOTE VE 5 YORUMU GEÇERSE BU BÖLÜM YARIN İKİ TANE BÖLÜM PAYLAŞICAM. UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR. İÇİME PEK SİNMEDİ AMA HİKAYEYİ BİRAZ DEĞİŞTİRİYORUM BU BÖLÜMDEN BAŞLAMAK İSTEDİM. İLERLEYEN BÖLÜMLER BOMBA OLUCAK.
NEYSE VOTE VE YORUMLARINIZİ EKSİK ETMEYİN SİZLERİ SEVİYORUM MİNİKLERİM :)
Multimedya da ki şarkı yi da çok seviyorum okurken dinlersiniz :) :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SABIR.
Teen FictionHayalleriniz; gelecekte göreceklerinizin, yazıp çizdiğiniz mimari planları gibidir.