SABIR 16

108 5 1
                                    

Multimedyada Ada var

Herşey bazen planladığimızın dışında gider . Hayatın akışına uyamaz hale geliriz bazen. Hayat bize sanki benimle oynama dermiş gibi bir hal alır ve girersin çıkmaz sokağına.

Yağızın bu teklifi hakkında şok olmus bir şekilde onun sigara içişini izliyordum. Son bir duman daha alıp yere attı izmaritini. Ayağıyla ezdikten sonra bana baktı.

'' İyi etmem . Yürü hadi geç kaldık . ''
Ayağa kalkacağı sırada kolundan tuttum .
'' Sen bana nasıl yardım edebilirsin ki? ''

'' Aslında anlaşma diyelim. Sen bana yardım edeceksin bende sana yardım edicem . '' dedi cool bir şekilde tekrar yerine oturarak.

'' Anlamıyorum Yağız açık konuş '' dedim ağlamaklı ses tonum yerine şaşkın ses tonum çıkıyordu dudaklarımın arasından.

'' Eve gidicez. Pişman olduğunu söyleyeceksin . Adnani yumuşatmaya bakicaksin. Bende bir kaç konu hakkında konuşcam onunla . Onu cesaretlendircem. İlk birlikte olmanız açısından . '' dediği anda kestim sözünü .

'' Ya sen ne diyorsun be. Ben kızlığımi kaybetmemek için kaçtım oradan. Yokum ben . '' dediğim esnada ayağa kalkarak yolda ters istikamete doğru hızlı hızlı yürümeye başladım.

Yağız kolumu tutarak beni kendime doğru savurdu.
''ona cinsellik hapı aldırcam. Yaşıda var baya zaten. Sende çayına gizlice bir iki tane fazladan atıcaksin . Altı yedi tane hap almış olacak. Sonra tuvalete kitliyeceksin kendini. Onu da odaya kitlicem ben. Bir insan o kadar azdırıcı hap alıp da ilişkiye girmezse ex olur Ada. Adnandan ve bu saçma olaylardan kurtulmuş olacaksin. Zaten senin üzerine de baya yüklü miktar para yatırmış diye duydum. Sende istediğin yere gidersin sonra . ''

Şaşkın şaşkın ona baktım.
Ciddi miydi bu? Benden katil olmamı mi bekliyordu?

'' O senin baban Yağız . Benden bir insanın ölüm sebebi olmamı mi bekliyorsun? '' dedim. Gözlerim çoktan dolmuş bir iki damla akmaya başlamıştı bile.

'' Ne oldu babamami aşık oldun yoksa ufaklık? '' diyerek alaycı bir ifadeyle güldü.
Ona mal misin? bakışımı attığımda oda bunu anlamış olacak ki konuşmasına devam etti .

'' Bilmediğin şeyler var oraları seni alakadar etmez. İyi kabul etmiyosan sen bilirsin. Yalvaracak halim yok . Kızlıgıni kaybettiğinde pişmanlık duygusunu sen yaşayacaksin '' diyerek kolumdan tutup beni arabaya doğru sürüklemeye başladı.

Arabaya geldiğimiz de arabanın kapısını açıp beni bindirip yine yaptığı gibi arabayı kitledi. Arabanın önünden dolaşarak arabaya binip çalıştırdı. Amacı neydi bunun? Anlamıyorum. Şimdi ciddi ciddi bide beni eve mi götürüyordu.

Şaşkın ve anlamaz bakışlarımla onu izliyordum. Yüz hatlarında bir çizgi bile yoktu. Yüzü dümdüz bir çarşaf gibiydi. Gözlerini yoldan ayırmıyordu.

Derken tek eliyle cebinden telefonunu çıkarıp bişeyler yaptıktan sonra kulağına getirdi telefonu . Pür dikkatle onu izliyordum. Bir iki saniye bekledikten sonra konuşmaya başladı.

'' Adayi buldum getiriyorum evde misin ?'' Karşıdan cevap aldığı sırada telefonu kapatarak cebine tekrar koydu. Arabanın hızını biraz daha arttırıp yola iyiceodaklandi.

'' Çok kötüsün . '' dedim ona nefretle bakarak.

Bana döndü ve gözlerime bakarak
'' Kötününde kötüsüyüm '' demesiyle arabanın hızını biraz daha arttırdi.

Kotonondo kotosoyom . Çok komık.

Oturduğum koltuğa sinerek eve varmamızı bekledim.
Acaba eve gidince beni ne bekliyordu? Adnan ya bana sahip olmaya kalkarsa ne yapardim? Yağız'ın teklifini kabul mu etmeliydim acaba . Ama ben katil değilim ki kıyamam kimseye.

SABIR.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin