SABIR 3

213 15 3
                                    

-ARKADAŞLAR OKUMADAN VOTE YAPARSANIZ ÇOK İYİ OLUR LÜTFEN :)

Işte tam karşımda duruyordu. O da şaşkın bir ifadeyle bana bakıyordu. Cem ona doğru ilerledi ve tokalaştı .

" Naber abi " diyerek laf attı zengin züppeye. Nasıl yani? Cem'in abisi miydi o piç?

" iyidir aslanım napıyosun burda " diyerek bana baktı. Donmustum ne yapacağımı bilmiyordum. Cem beni göstererek

" tanıştırayim abi, bu ada sana bahsettiğim kız " diyerek beni göstermişti . Ve suratı kızarmıştı Cem'in. Neden utanmışti? Ve en önemlisi ne anlatmıştı o zengin züppeye?

" öyle mi? memnun oldum " dedi ve o pislik pençelerini bana uzatmıştı. Suratında da hiç memnun olmuş gibi bir ifade yoktu.

Elini sıktım. Geri çektim hemen . Cem'e dönerek

" ben gidiyorum canım. Yarın görüşürüz " dedim,  yanağına bir buse kondurup çantamı alıp hızla çıktım o yerden.

Hızlı hızlı yürüyerek evin yolunu tuttum. Kafam da milyon tane soru vardı. Bunları düşünürken eve vardığımı bile farketmemiştim.

Işte o lanetli yere gelmiştim. Telefonuma baktığımda saat 21.00 ' dı. İnşallah Allah'ın belası Mete'nin evde olmamasını dileyerek evin zilini çaldım.

Ayakkabılarımi çıkarırken kapı açıldı. Pis pis bana bakıp gülümsüyordu. Allah'ın belası üstüne de bişey giymemiş evde sadece şortuyla geziyordu. İçeriye girdiğimde direk odama gidip kapıyı kitledim.

Gölgesini görebiliyordum kapımda dikeliyordu.

" hey güzelim aç misin gel doyurayim seni " diyerek kapımı tıklattı.

"Allah'ın belası rahat birak beni. " diyerek kapıyı tekmeledim.

" İştende atıldın yarın nasıl olsa evdesin her türlü yalnız kalıcaz " dedi ve gitmişti . Gölgesi görünmüyordu. NAHHH. Sen öyle san Mete. Bok yalnız kalıcaz.

Ne günah işlemiştim de bu hayatı yaşıyordum.

Annem babamla bizi, ben 3 yaşındayken başka bi erkekle bırakıp gitmiş. Babam da sonra dan kadınsız olmuyor diye bir çocuklu cadoloz bir karıyla evlenmişti. Babam itfaiyeciydi. 4 kişiyi kıt kanaat gecindiriyordu.  2 sene önce babam yangında başkaları için canını feda etmişti. O zaman kimsesiz kalmıştım. Bu iki pislikle yaşamak zorunda kalmıştım. Babam ölmeden önce feride karısı evi kendi üstüne geçirmişti. Kapıya da koyamiyordum onları. Onların yanında bir sefil gibi yaşıyordum.

Bir titremeyle bu düşüncelerimden sıyrıldim. Telefonuma baktığımda özel bir numara mesaj atmıştı . Şaka miydi şimdi bu? Bi sapığım eksikti. Mesajı açtığımda ;

- Ağlamana dayanamıyorum. Bu arada okul formaların dan sıkılmadın mi? Kapının orda ki kırmızı pijamaları giyip iyi bir uyku çekmeni tavsiye ederim ;)

Hemen pencereye yöneldim. Bakındim ama kimseyi göremedim. Hemen pencere yi kapatıp perdeyi çektim. Telefonum yine titredi ve bi hışımla yataktan telefonu aldım. Gelen mesajı açtım.

- Aferin cici kız. Kapat pencereni ki benden başka kimse seni dikizlemesin ;)

Mete piçi nin oyunlarından biri miydi bu? Kapınin kilidini sessiz sessiz açıp salondan gelen ses e doğru ilerledim. Adımı mı atmamla geri çekmem bir olmuştu. Kahretsin. Pislik herif. Bir kadını altına almış inletiyordu.

Hemen odama gittim ve kapımı kitledim. Yine her zaman ki gibi dolabı da kapınin ardına sürükledim. O iğrenç sesleri duymak istemiyordum. Kulaklığımi takip uyumaya çalıştım. Güzel olmayan hayatımı güzel hayal etmeye çalıştım. Yarın iyi bir gün mu olacaktı? Umarım .

Gözlerime meydan okumayı bıraktim ve uykunun güzel kollarına bıraktım kendimi.

Evet gençler lütfen yorumlarınızi eksik etmeyin oylamayı da unutmayın. Bu hikayeyi bir kişi okuyo olursa bile yazmaya devam edicem lütfen var olduğunuzu bildirin :)

SABIR.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin