SABIR 6

162 12 3
                                    

- BÖLÜMÜ @1907sevval 'e ADIYORUM İLGİN İÇİN ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLER.

'

Loş bir ışıkla gözlerimi araladim. O kadar rahatsız ediyordu ki açmamla kapatmam bir olmuştu. Adımın söylenmesiyle gözlerimi güçlükle tekrar aralamaya çalıştım. Her taraf boğuktu. Yüzleri seçmekte zorlanıyordum. Bu kokuyu nerde olsa tanırdım. HASTANE KOKUSU.

Cem elimi tutmuş öteki eliyle de alnıma elini koymuş saçlarımı okşuyordu. Cem'in arkasında Kenan Bey meraklı yüz ifadesiyle bana bakıyordu.

" Ada bebeğim? İyi misin ?" demesiyle bakışlarımi Cem'e çevirdim. Cem'in mavi yeşil karışımı gözlerine baktım. Kızarmıştı. Ağlamış olamazdi değil mi? Tamam meraklanmistir ama ağlamış olamazdı. Olamazdı değil mi?

Ben Cem' i nasıl bırakıcaktım ?

'Ben başkasıyla evleneceğim bitti' diye nasıl diyecektim ? Nasıl derdim? Evlenecek miydim?

O pisliklerin kurtuluş yolları olmayı göz göre göre kabul mu edecektim?

Cem'e aşık miydim? Hayır. Cem'i sadece seviyordum.

'' Bebeğim cevap ver bana . İyi misin Ada? Korkutuyorsun beni? " dedi Cem.

" İyiyim iyiyim . " derken elimi yatağa koyup dik oturmaya çalıştım.

" Şss dur ne yapıyorsun . Hareket etm-" derken susturdum onu bakışlarımla .

" İyiyim abartma istersen . Sadece ufak bir bayılma Cem " dedim ve ona sıcacık gülümsemelerimden birini yolladım .

Yataktan ayaklarımı sarkıttım ve kolumda ki borunun gidiş yönünü izlemeye başladım. Serum takmışlardı. Fakat serum bitmişti. Gözlerimi Cem'e çevirdiğimde

" Ben gidip hemşireyi çağırayim da çıkarsınlar şunu bekle kıpırdama " dedi . Başımla onu uslu kız modunda onaylayarak yolladım.

Kenan Bey bana yaklaşarak

" Ada iyi misin kızım? " diyerek önüme dizlerinin üstünde çömelip gözlerime baktı.

" İyiyim Kenan Bey. Sizi de meşgul ettim. Kusura bakmayın " diyerek buruk bi şekilde gülümsedim. Yada gülümsemeye çalıştım dersek daha iyi olurdu.

Elini dizime koyarak

" Ada sıkıntıların varsa canını sıkan birşey varsa anlatabilirsin bana . Doktor sıkıntıdan stresten bayıldığını söyledi. Bana anlatabilirsin biliyorsun değil mi? "

dediğinde Kenan Beyin yerinde Babami gördüm. Babamda üstüme titrerdi. Gözlerimin dolmasına engel olamadım. Gözlerimi kısarak göz yaşlarımı geri yolladıktan sonra,

" Teşekkür ederim Kenan Bey. Yok . Hayır yok bir sorunum gerçekten. İyiyim ben . " dememle bana bakmayı kesmedi. İnanmadığını bariz belli ediyordu.

" Peki öyle olsun . Sen biraz dinlen ise gelme toparlan kızım öyle gel olur mu? Kendini iyi hissettiğinde gelirsin . " dedi ve o içten samimi ,güzel gülüşlerinden birini yollamayı da ihmal etmedi. İşime gelirdi. Ayrılmamış olurdum. Bu iğrenç evlilik mevzusu bitene kadar da oyalamis olurdum.

Ne yaptığımı bilmeden kollarımı Kenan Bey'ın boynuna doladim . Ne yaptığımı sonradan anlamıştım. Kenan Bey' e suan sarılıyordum. Babama sarılır gibi....

Utandığımi umursamiyacak durumdaydim. Babama sarılır gibi sarılıyordum ona . Çok özlemiştim babamı. Babam gibi sarılamasa da o da ellerini belime dolayarak karşılık verdi . İçeriye Cem'in girmesiyle kollarımı gevşeterek Kenan Bey'in kollarımdan ayrılmasına izin verdim.

SABIR.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin