Multimedyada cem var .
Herşey darmadağın herşey paramparça. Herşey yoluna girdi dediğimizde bir aksilik çıkıyorsa o zaman hiç bir zaman hiç bişey yoluna girmemiştir. Bunun burada şimdi ne işi vardı atma anlamıyorum gerçekten. Adnan 'la Yağız'a dönüp baktığımda Adnan ayağa kalkmış, Yağız istifini bozmamıştı.
'' Hoşgeldin '' dedi Adnan soğuk bir ifadeyle.
'' Hoşbulduk babalık. '' dedi gevşek konuşma stiliyle.
Masaya oturup birşeyler atıştırmaya başladığında yerin dibine girmiştim. Mete 'den resmen utanıyordum. O benim ne ailemdi ne de kardeşim. O beni satan kişiydi.Yağız elindeki çatalı sertçe masaya koyarak gözlerini Mete ye doğrulttu.
'' Mete senin burada ne işin var ya kalk şurdan hemen . ''
'' Ooo Ada hanım . '' diyerek etrafa bir de bana baktı ve konuşmasına devam etti. '' Para hem bedenini hemde içini değiştirmiş be güzelim. ''
'' Ya sen ne diyorsun be? Biz seninle zaten hep böyleydik '' diyerek kolundan tutarak oturduğu koltuktan kaldırmaya çalıştım. Kolumu tutan elle arkaya baktım. Adnan kolumu tutuyordu.
'' Sen dur . Hasan efendi şu çocuğu alın bi daha da sokmayın bunu eve . ''
'' Adnan bey sizinle anlaşmamiz hala devam ediyor sanıyordum? Ben mi sizin dilinizden konuşayım yoksa siz mi benim dilimden konuşursunuz? '' diyerek kolumdan tutup beni kapıya doğru çekiştirmeye başladı Mete.
'' Kolumu acıtıyorsun Mete . '' diyerek çıkıştim.
Bağırmalı miydim? Bilmiyorum . İki yerde cehennemimdi benim. Kaderimi yaşayıp susmayı tercih ettim.
'' Dokundu mu bu Adam sana Ada? '' diyerek gözlerime baktı Mete.
'' Ya ne saçmalıyorsun ya sen birak beni. ''
'' Sana soru sordum. '' diyerek daha çok sıktı kolumu.
'' Dokunmadı Mete dokunmadı tamam mi rahatladın mi Allahın cezası kolumu acıtıyorsun . '' dedim. Yalvarıyor muydum ? sanırım .
'' Kocasıyim dokunup dokunmamam seni ilgilendirmez şimdi sana son kez söylüyorum kızı birak defol git ben sana istediğin şeyi yollayacağim . '' diyip yanımıza geldi Adnan. Metenin gözlerinin içine bakıp eliyle kolumu ayırdı ve beni arkasına aldı. Kolum o kadar aciyordu ki kolumu sıvazlayarak acısını azaltmaya çalışıyordum.
'' Sakın bir daha buraya gelip beni tehtit etme anladın mi şimdi defol. '' dedi Adnan , Mete'nin kulağına eğilip .
'' İki gün var Adnan Karayağız. '' dedi ve kendinden emin adımlarla dışarıya yöneldi.
'' Ne saçmalıyor bu? Ne anlaşması ? '' diyerek hem kolumu sıvazlıyor hemde Adnana nefretle bakıyordum .
'' Kolun morarmış, hastaneye gitmemiz gerek . '' diyip elini koluma doğru attı.
'' Cek o pis ellerini kolumdan. Soruma cevap ver . ''
'' Yada dur başka bir soru sorayim. Kaç paraya sattınız beni? Ne kadarmış değerim söyle de biliyim ne kadar ediyormuşum he? '' diye bağırdım avazım çıktığı kadar.Adnan donmuş beni izliyordu.
'' Neden sana dokunmadığımi söyledin? Sana zarar verebilir beni belki de bununla tehtit ediyor . ''
'' Yalan söylemedim. Dokunamazsin dokunmıcaksin da duydun mu beni. Oda bana hiç birşey yapamaz. Kendinden yaşça küçük bir kızı bu kadar önemsiyor musun sahiden söylesene? ! ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SABIR.
Teen FictionHayalleriniz; gelecekte göreceklerinizin, yazıp çizdiğiniz mimari planları gibidir.