❦𝟖❦

6.8K 668 799
                                    

Taehyung aynadan tamamen çıktığında yerde dört ayak üstünde durmuş ve uzunca yere bakmıştı.

Kafasını hızlıca kaldırıp Seonmi'ye baktığında Seonmi'nin dili tutulmuştu. Böyle korkunç görünümlü birini beklemiyordu çünkü.

Taehyung hızlıca atak yapıp Seonmi'nin boğazına sarılınca onu ayağa kaldırmış ve onun sırtını hızlıca duvara vurmuştu.

Duvarla çarpışan bedeni titremeye başladığında bir anlık nefesi kesilen Seonmi ellerini boynuna sarılı olan eller götürmüş ve çekiştirerek nefes almaya çalışmıştı.

Taehyung Seonmi'nin boğazını sıkıp nefes almasını güçleştirirken zevk aldığı bakışlarından belli oluyordu.

Taehyung kafasını yukarı kaldırıp Seonmi'nin nefes alamayışını dinlemeye başladığında kızın gözlerinden yaş gelmişti.

Seonmi'nin ayakları yerden kesildiğinde Taehyung hâlâ Seonmi'nin boğazını sıkmaya devam ediyordu. Seonmi titrenen bacaklarını havada salladığında son gücüyle Taehyung'un açıkta kalan bacak arasına tekme atmış ve onun acıyla bağırmasına neden olmuştu.

Taehyung Seonmi'yi bırakıp yere çöktüğünde Seonmi yer ile buluşmuş ve derin derin nefesler almaya başlamıştı.

Taehyung "Seni küçük..." diyerek Seonmi'nin saçlarından tuttuğunda Seonmi tırnaklarını Taehyung'un bacağına geçirmişti.

Taehyung'un elinden kurtulan Seonmi ayağa kalkıp kapıya doğru koştuğunda Taehyung Seonmi'nin ensesinden tutmuş ve onu geri doğru çekerek yere fırlatmıştı.

Yere düşen Seonmi geri geri sürünerek Taehyung'dan uzaklaşmaya çalışımoştı. Taehyung da kapıyı kilitleyip anahtarı aynaya fırlatmış ve anahtarın aynanın içinden geçmesine neden olmuştu.

Seonmi "Ne istiyorsun benden!?" diye ona karşı bağırdığında "Sırtımdakilere ne olduğunu biliyorsun değil mi?" diye sormuştu Seonmi'ye Taehyung.

Gülümsemesini birken kesip sinirle Seonmi'ye baktığında "İntikam" demişti kısık bir sesle.

"İntikamımı alacağım"

Taehyung hızlıca Seonmi'nin üstüne yürümeye başladığında Seonmi hızlıca ayağa kalkmış ve kaçmaya çalışmıştı.

Yatağın üstüne çıkan Seonmi etrafa bakındığında Taehyung Seonmi'nin üstüne bastığı yorganı çekmiş ve onun düşmesini sağlamıştı.

Yatağa düşer düşmez Taehyung hızlıca yatağa çıkmış ve Seonmi'nin bacaklarına oturmuştu.

Seonmi "Bırak beni seni iğrenç şey!" diye bağırıp çırpınmaya başladığında "Ne biliyorsun?" demişti gülümseyerek.

"Benim hakkımda ne biliyorsun?"

Seonmi zor da olsa doğrulup Taehyung'un göğüslerine vurduğunda Taehyung onun bileklerinden tutup onu yatağa geri yatırmıştı.

Artık tamamen hareketsiz kalan Seonmi korkudan ağlamaya başladığında Taehyung kıkırdayıp "Yıldız olmak ister misin?" diye sormuştu ona.

Seonmi'ye iyice yaklaşıp kafasını onun boynuna gömdüğünde derin bir nefes alıp onun kokusunu içine çekmişti Taehyung.

Zevkle derin bir nefes verdiğinde "Ağğh harika!" diyerek başırmış ve tekrar Seonmi'nin kokusunu içine çekmişti.

"Yıllarca yemek yememiştim ve kokun... Ağğh! Çok lezzetlisin. Tadına bakmak istiyorum Seonmi"

Seonmi Taehyung'un altında çırpınmaya başladığında Taehyung Seonmi'nin boynunu yalamış ve derin derin nefesler almaya başlamıştı.

"Çok lezzetli..."

Mirror ❦ KTH ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin