Taehyung yerde kıvranmaya devam ederken onun yanına çöken Seonmi ne yapacağını bilmiyordu.
"A-ayna... Ayna."
"Ne? N-ne yapmam lazım?"
Taehyung yarı kapı gözleriyle Seonmi'ye baktığında "Götür... Beni" diyerek Seonmi'nin omzuna atmıştı elini.
Seonmi Taehyung'un kolunun altına girip "Anladım" didiğinde onu zor da olsa ayağa kaldırmıştı.
Taehyung tüm ağırlığını vermese bile zorlanan Seonmi onu aynaya götürmeye çalışmıştı.
"Dayan Taehyung" dediğinde Taehyung boş bakışlarıyla Seonmi'ye bakmıştı.
Onun gözlerine...
Seonmi ve Taehyung zar zor aynanın önüne geldiklerinde Taehyung kendini aynaya doğru serbest bırakmıştı.
Aynanın içine düşen Taehyung'u gören Seonmi oldukça şaşırmıştı bu olana.
Daha demin yanında olan adam puf diye gitmişti.
Seonmi "T-Taehyung-shi? İ-iyi misin?" dediğinde ses çıkartmayan Taehyung gözlerini kapatmış ve derin derin nefesler almaya başlamıştı.
"Taehyung-shi?"
Seonmi aynanın önüne diz çöküp elini uzattığında içinden geçememişti aynanın.
Birkaç kez tıklatmasına rağmen hâlâ ses gelmediğinde "Öldün mü?" diye sormuştu endişeyle.
"Taehyung-shi! Bir şey de!"
Taehyung aynaya bir kez vurduğunda derin bir nefes veren Seonmi doğrulmuş ve etrafına bakmıştı.
"Güneş doğmuş"
Ayağa kalkıp cebindeki telefonunu çıkartıp şarja takmak için prizin yanına gittiğinde çalmaya başlamıştı telefonu.
"Efendim Bay Kim" diyerek telefonu açtığında "Bayan Park? İyi misiniz?" diye sormuştu Bay Kim.
"Eee... İyiyim?"
Bay Kim derin bir nefes verdiğinde "Komşular aradı beni. Evden büyük bir çığlık sesi gelmiş. Polisi aramayı düşünmüşler ama ilk önce bana haber verdiler" demişti.
Seonmi etrafa bakınıp biraz düşündüğünde "B-bir fare gördüğümü sandım! O yüzden bağırdım. Komşuları rahatsız edeceğimi düşünmemiştim" demişti.
"Ah lütfen Bayan Park, bir dahakine direkt polisi arayabilirler"
Seonmi olumlu anlamda kafa salladığında "Bir daha olmaz Bay Kim, kusura bakmayın" demiş ve Bay Kim'e iyi günler dileyerek telefonu kapatmıştı.
"Az daha polisler gelecekmiş Taehyung-shi. Bir daha beni ısırmaya kalkma"
Taehyung güçlükle de olsa küçük bir kahkaha attığında aynaya bir kez vurmuştu.
Seonmi gözlerini kaşıdıktan sonra telefonundan saate baktığında "Saat üçden beri ataktayım. Umarım iş yerinde uyuya kalmam." demiş ve hızlıca yatağına gitmişti.
Yatağa girip gözlerini kapattığında tekrardan "İyi misin Taehyung-shi?" diye sormuştu ona Seonmi. Taehyung da aynaya bir kez vurmuştu.
Seonmi bir saatlik uyku için gözlerini kapattığında Taehyung da kapatmıştı gözlerini.
...
İşten dönen Seonmi üstünü değiştirdikten sonra aynanın önüne oturmuş ve kendine bakmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirror ❦ KTH ✓
Fanfic[Tamamlandı] İş dolayısıyla Kore'nin bir diğer ucuna taşınan Seonmi, taşındığı evde yaşadığı garip olaylar üzerine evi incelemeye başlar. Yaşadığı olayların nedeninin ne olduğunu anlayamayan Seonmi yatağının karşısındaki aynadan şüphelenmeye başlar...