❦𝟐𝟖❦

5.8K 561 409
                                    

Taehyung müzenin ana salonuna geldiğinde kanatlarını görmüş ve dona kalmıştı.

Yüz yıllardır kullanamadığı kara kanatlarını görmek çok farklı hissettirmişti. Ay şekilde Seonmi de garip hissediyordu tıpkı Taehyung gibi.

Çünkü bağlanmışlardı değil mi? Birbirlerinin hislerini hissedebiliyorlardı...

Seonmi gülümseyip Taehyung'a baktığında gözleri dolan Taehyung tutmuş olduğu Seonmi'nin elini sıkmış ve derin bir nefes almıştı.

Eline bakıp tekrar Taehyung'a bakan Seonmi ona "Çok güzeller" dediğinde tepki vermemişti Taehyung. Seonmi de gözlerini tekrar kanatlara çevirmişti.

Derin bir nefes alıp yürümeye başlayan Taehyung'un yanında giden Seonmi gözlerini kanatlardan ayırmamıştı.

Kanatların yanına ulaştıklarında "Gerçekten beğendin mi?" diye sormuştu Taehyung Seonmi'ye. Seonmi de olumlu anlamda kafa sallayıp "Eşsizler" demişti.

"Teşekkür ederim"

Seonmi gülümsediğinde gözünden akan yaşı silen Taehyung derin nefes alıp Seonmi'ye baktığında "Harita?" demişti ona. Seonmi de Taehyung'un elini bırakıp hemen çantasına yönelmişti.

Çantasından çıkarttığı haritayı Taehyung'a uzattığında haritayı alan Taehyung derin bir nefes almış ve etrafa bakınmıştı.

"Hadi gidelim"

Taehyung Seonmi'ye elini uzattığında onun elini tutan Seonmi "Nereye?" iye sormuştu. Taehyung da "Beni takip et yeter" diyerek yürümeye başlamıştı.

Uzun koridorları ve büyük salonları geçtikten sonra küçük bir odaya giren ikili renkli kürelerin bulunduğu vitrinlerin önünde gelmişlerdi.

"Bunlar mı?" diyerek önündeki küreleri gösteren Seonmi'ye olumsuz anlamda kafa sallayan Taehyung "Bunlardan hiçbiri değil" demişti.

"Ayrıca öyle güçlü bir küreyi böyle sergileyemezler. Dokundukları an... Benim gibi olurlar"

Seonmi olumlu anlamda kafa salladığında önündeki kürelere yaklaşan Taehyung gözlerini kısmış ve daha dikkatli bakmaya başlamıştı.

"Şurdakinin içinde... Bir şey mi var?"

Seonmi Taehyung'un gösterdiği küreye baktığında "Ne gibi?" diye sormuş ve doğrulmuştu tekrar.

Kürenin içinde hiçbir şeye görememişti çünkü.

"Daha dikkatli bak Seonmi."

Seonmi eğilip küreye bakmaya devam ettiğinde içinde parlayan küçük ve beyaz bir şey olduğunu fark etmişti. Ama bu leke gibi de duruyordu?

"Onun bir leke olmadığında emin misin Taehyung?"

"Hmm... Bilmem. Bakmaya ne dersin?"

Taehyung Seonmi'nin elini tutup hızlıca onu kendine doğru çektiğinde Seonmi'nin savrulan kolu vitrindeki küreye çarpmış ve iki kürenin yere düşerek kırılmasına neden olmuştu.

Seonmi şaşkınlıkla Taehyung'a baktığında kaşlarını çatan Taehyung hemen yere eğilmiş ve cam parçaları içindeki küçük katlı kağıdı almıştı.

Birkaç saniye içinde oraya gelen yetkilileri fark edince elindekini çaktırmadan cebine atan Taehyung ayağa kalkmış ve görevlilere bakmıştı.

"Ah çok afedersiniz, kaza ile oldu. Değil mi Seonmi?"

Seonmi Taehyung'un kolunu tuttuğunda "Ne yaptın sen?" diyerek ona fısıldamış ve kaşlarını çatmıştı.

Mirror ❦ KTH ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin