Youngnam yatağında doğrulup etrafa baktığında iki bakıcısının odadın ortasında dönüp dolaştığını görmüştü. Ayrıca koridordan gelen yankılı bağırışlar yüzünden de rahatsız hissediyordu kendini.
"A-anne? Anneme bir şey mi oldu?"
Eun Ji "Hayır prensim, anneniz iyi. Siz uykunuza geri dönün lütfen" dediğinde Gulmi endişeli bir şekilde yere bakmaya devam etmişti.
Seonmi eli karnındayken elindeki bıçağı onun boğazına biraz daha yaklaştıran adam "Çekilin diyorum size!" diye bağırmıştı. Taehyung'un gözleri ise kıpkırmızı olmuştu sinirden.
Komutan Taehyung'a dönüp "Kralım başka çaremiz yok" dediğinde geri doğru bir adım atmıştı Taehyung çaresizce.
Ne olursa olsun Seonmi'yi kaybedemezdi. Her şey yoluna girmişken Seonmi'yi kaybedemezdi.
"Geri çekilin"
Kraliçenin odası boşaltıdığında koşarak odadan çıkan Youngnam'ın peşine düşmüştü Eun Ji ve Gulmi.
Nasıl bir anda koşmaya başlamıştı öyle?
Yetişemiyorlardı zaten ona. Beş yaşında olmasına rağmen oldukça hızlı koşuyordu.
Kral ve askerleri odadan çıkıp koridorda durmaya başladıklarında Seonmi'yi bırakmadan yürümeye başlamıştı adam. Kolu ile Seonmi'yi sıkıca tutarken bıçağı çekmemeye ya da fazla bastırmamaya özen gösteriyordu.
Aldığı emri yerine getirip kralı öldürecekti ama böyle olmasını beklemiyordu kendisi.
Nereden bilebilirdi ki kralın bu kadar güçlü ve çevik olacağını?
Odadan çıkıp kralın gözlerine baktığında geri geri yürüyerek Seonmi'ye daha da sıkı sarılmıştı adam.
O kadar korkuyordu ki Taehyung'dan. Eğer kaçamazsa ant ettiği şeyi yapacağını biliyordu.
Kesinlikle kafasını gövdesinden kendisi ayırırdı...
Adamın planı kapıya kadar bu şekilde gitmek ve saraydan çıkmaktı. Bundan sonrası da çok kolay olacaktı onun için.
Ormanın orada olacaklardı ve koşmaya başlayacaktı. İzini kaybettiğinde de uçar ve yok olurdu.
Adam geri geri yürümeye devam ederken koridorun diğer tarafında belirmişti Youngnam. Adam ise şaşkınlıkla beş yaşındaki çocuğa bakmış ve gözlerini tekrar krala çevirmişti.
"Youngnam! Hemen odana!"
Taehyung korkuyla Youngnam'a baktığında "Anne!" diye bağırmıştı Youngnam. Taehyung ise tekrar bağırmıştı ona "Odana git!" diye.
Eun Ji ve Gulmi Youngnam'ın yanına geldiğinde iki taraflı tutmuşşardı onun kollarından. Ardından da "Özür dileriz!" diyerek Youngnam'ı çekiştirmişlerdi.
Adam panikle Seonmi'yi biraz daha kendine doğru çekince bıçağın ucunu Seonmi'nin boğazına daha da yaklaştırmıştı.
Küçük de olsa onun boynunu kesmişti adam. Akan kan ince bir yol izlemeye başladığında farkında olmadan biraz daha bastırmıştı bıçağı. Bu yüzden de Seonmi'nin köprücük kemiğinden göğüslerine doğru akan kan izlediği yolu kalınlaştırmış ve daha hızlı akmaya başlamıştı.
Taehyung "Hayır!" diye bağırdığında ne yaptığının farkına varan adam bıçağı değdirdiği boğazdan çekmiş ve biraz daha uzakta tutmuştu.
Kraliçeye de zarar verdiğine göre kesinlikle ölecekti artık...
Youngnam "Anne!" diyerek Eun Ji'yi ittirdiğinde adam arkasına dönmüş ve ona doğru kırmızı gözlerle koşan küçük çocuğa bakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirror ❦ KTH ✓
Fanfiction[Tamamlandı] İş dolayısıyla Kore'nin bir diğer ucuna taşınan Seonmi, taşındığı evde yaşadığı garip olaylar üzerine evi incelemeye başlar. Yaşadığı olayların nedeninin ne olduğunu anlayamayan Seonmi yatağının karşısındaki aynadan şüphelenmeye başlar...