❦𝟒𝟑❦ | 𝑭𝑰𝑵𝑨𝑳

5.6K 564 944
                                    

8 Ay sonra

Taehyung endişeyle odasından çıkıp koridorda koşturmaya başladığında Seonmi'nin kapısının önüne gelmişti. Ardından da içeri girip terler içinde çığlık atan Seonmi ile karşılaşmış ve çok fazla telaşlanmıştı.


Ki Joo'yla göz göze geldiğinde "Git ve haber ver. Küreyi getirsinler" demişti Taehyung ona. Ki Joo da onun önünde eğilip "Hemen efendim" demiş ve odadan çıkmıştı.

Bayan Soo Yeon Seonmi'nin elinden tutarken kraliyet hekimi Seonmi ile ilgileniyordu. Ne olur ne olmaz da kraliyet büyücüsü hemen yanlarındaydı.

Taehyung Seonmi'ye yaklaştığında ayağa kalkan Bayan Soo Yeon kenara çekilmiş krala izin vermişti.

Taehyung Seonmi'nin elini sıkıca tuttuğunda onun elini sıkıp bağırmaya devam etmişti Seonmi. Taehyung ise onu rahatlatacak şeyler söylemeye başlamıştı. Hatta onunla birlikte derin derin nefesler alıp veriyordu.

Zaten çok zayıflamıştı Seonmi. Ne kadar sağlıklı beslense de bebek emmişti onun tüm enerjisini.

Doğum devam ederken seferber olan insanlar çok fazla endişeliydi. Bebeğin insan olmadığı biliniyordu ama Seonmi'nin insan olması çok zorluk yaratıyordu.

Bir kere bebeğin kanatları çok zorluk çıkartacaktı Seonmi için. Daha fazla acı çekecekti.

Doğumun sonlarına doğru Seonmi olumsuz anlamda kafa salladığında gözlerini kapatmış ve nefes alışlarını yavaşlatmıştı. Her ne kadar canı yansa da başıracak gücü yoktu Seonmi'nin.

Bilinci gidip geliyor, etraf bulanıklaşıyordu.

Kraliyet hekimin yardımcısı hekime dönüp "Kraliçeyi kaybediyoruz!" Bilinci kapanmaya başladı!" dediğinde Taehyung hızlıca doğrulmuş ve "Küre!" demişti kraliyet büyücüsüne bakıp. Kraliyet büyücüsü ise elindeki sandığı açıp Seonmi'nin yanına çökmüştü ve elini Seonmi'nin eline atmıştı.

Kraliyet hekimi yardımcısına bakıp "Biraz daha dayanamaz mı? Bebeği doğurmak zorundayız yoksa ölü doğar" dediğinde olumsuz anlamda kafa sallayıp "Ya bebek ya da kraliçe" demişti.

Taehyung "Hadi büyücü çabuk ol! " dediğinde elini çekip Taehyung'a bakmıştı Seonmi ve "H-hayır... B-be... Bebeğim" demişti.

"Hayır Seonmi seni seçtiğimi biliyorsun!"

"Y-yalvarı.. Rım... B-bebeğim..."

Taehyung dolu gözlerle Seonmi'ye baktığında olumsuz anlamda kafa sallamıştı Seonmi ve baygın gözleriyle Taehyung'a bakmaya devam etmişti.

"S-Seni... Seviyorum. O-ona iyi bak. Sana b-ir prens... Verdim. Ona iyi..."

Seonmi'nin gözleri kapandığında "Hayır!" diye bağırmıştı Taehyung. Kraliyet hekimi'nin yardımcısı ise "Ya küreyi kullanırız ya da kraliçe ölür. Saniyelerle yarışıyoruz kralım hızlı olmalısınız!" dediğinde gözlerini kraliyet hekimine çevirmişti Taehyung. Ardındansa yere çöküp Seonmi'nin elini sıkıca tutmuş ve ağlamaya başlamıştı. Birkaç saniye sonra da bebeğin ağlaması duyulmuştu etrafta.

"Kraliçeyi kaybettik."

Hekim yardımcısı kraliçenin bileğini bıraktığında "Nabız yok" demiş ve kraliyet hekimine bakmıştı. Hekim ise kucağındaki yeni doğmuş bebeğe bakmış ve havluya sarmıştı onu. Sonra da gözlerini ağlayan krala çevirip "Bu bir insan" demişti.

Mirror ❦ KTH ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin