Taehyung Seonmi'yi kucağına alıp yatağa götürdüğünde onu yavaşça yatağa yatırmış ve elini tutup havaya kaldırmıştı.
Bileğini koklayıp oraya küçük bir öpücük bıraktığında kıkırdayıp "Uyanmayacak mısın?" diye sormuştu ona gözleri kapalı bir şekilde. Gözlerini açtığında ise mavi gözleri kırmızıya dönüşmüştü
Taehyung ağzını açıp dişlerini çıkarttığında Seonmi yavaşça gözlerini açmış ve ağzından sular akan Taehyung'a bakmıştı.
Koca bir çığlık patlatıp bileğini hızlıca çektiğinde yuvarlanmış ve kendini yataktan atmıştı Seonmi.
"C-canavar!"
Taehyung istemsizce kahkaha attığında Seonmi hızlıca ayağa kalkmış ve Taehyung'a bakmıştı. Taehyung ise dişlerini eski haline çevirip Seonmi'ye gülümsemişti.
"Ne oldu Seonmi? Korktun mu? Hahhahaha! Yüzün bembeyaz olmuş!"
Seonmi Taehyung'un kahkahalarına anlam veremeden korkuyla ona bakarken Taehyung kahkasına devam etmişti.
Gülmesini birden kesip yatağın üstüne çıktığında tıpkı bir kedi gibi yavaşça ilerlemiş ve Seonmi'ye yaklaşmıştı.
Seonmi geri geri gidip kendini duvara yapıştırınca hemen zıplayarak onun önüne dikilmişti Taehyung.
"Çok acıktım Seonmi ve et istiyorum. Küçük bir ısırık. Sadece küçük bir ısırığa ihtiyacım var."
Onun kollarını duvara sabitleyip boynuna yaklaştığında "H-hayır! Bırak beni!" diyerek çırpınmıştı Seonmi.
"Kes sesini Seonmi."
Taehyung uzun dilini dışarı çıkartıp onun boynunu yaladığında Seonmi korkudan titremeye başlamıştı.
"B-beni öldürmeyeceğini söylemiştin."
Taehyung derin bir nefes alıp Seonmi'ye baktığında "Öldürmeyeceğim. Tadına bakacağım." demiş ve dişlerini onun koluna geçirmişti.
Acı ile bağırmıya başlayan Seonmi'nin ağzını kapatan Taehyung Seonmi'nin kanını emmeye başlamıştı.
Bu şekilde bir vampiri andırsa da vampirle hiçbir alakası yoktu Taehyung'un. Sadece kan ve eti seviyordu ama Seonmi'nin kolunu kopartamazdı değil mi?
Seonmi ona lazımdı.
Taehyung dişlerini onun kolundan çıkarttığında diş akan kanı hafifçe yalamış ve elini Seonmi'nin ağzından çekmişti.
Taehyung geri çekilip Seonmi'yi bıraktığında koluna bakan Seonmi acıdan ağlamaya başlamış ve titreyen elini koluna götürmüştü.
Taehyung kıkırdayıp "Hadi ama o kadar acımış olamaz. Sadece küçük bir ısırık" dediğinde göz yaşları içinde Taehyung'a bakmıştı Seonmi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mirror ❦ KTH ✓
Fanfiction[Tamamlandı] İş dolayısıyla Kore'nin bir diğer ucuna taşınan Seonmi, taşındığı evde yaşadığı garip olaylar üzerine evi incelemeye başlar. Yaşadığı olayların nedeninin ne olduğunu anlayamayan Seonmi yatağının karşısındaki aynadan şüphelenmeye başlar...